Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Mesut gecmis olsun, senin ne isin var Ozdilek'in onunde hatta Tiger'in tepesinde ALLAH beterinden korusun dostum, hani gelince geldim diyodun, cay ismarliyodun.. Bu ders olsun sana
herkese teker teker tşk ediyorum.dersim olduğum için topic'i fazla takip edemedim bugün.anca geldim.biraz zorlansamda kampüse gidebiliyorum.motorsiklet yaşamımda ilkkez azda olsa ciddi bişey geçirdim ve full korumanın yararını gördüm.zaten korumasız binmem.siz siz olun asla korumasız binmeyin...! full koruma hayat kurtarır...!
arkadaşım çok çok geçmiş olsun umarım en kısa zamanda saglıgına kavuşursun arkadaşlar ALLAH tüm mt.ci arkadaşları motosiklet tutkunlarını kazalardan belalardan korusun .....