geçmiş olsun playboy-77 mesut

Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Mesutum çok geçmiş olsun...
Görünmez kaza gibi bişey..
Hepimizin başına gelebilir..
En büyük kazan bu olsun..
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Çok geçmiş olsun, acil şifalar diliyorum.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Mesut gecmis olsun, senin ne isin var Ozdilek'in onunde hatta Tiger'in tepesinde :) ALLAH beterinden korusun dostum, hani gelince geldim diyodun, cay ismarliyodun.. Bu ders olsun sana :p
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
herkese teker teker tşk ediyorum.dersim olduğum için topic'i fazla takip edemedim bugün.anca geldim.biraz zorlansamda kampüse gidebiliyorum.motorsiklet yaşamımda ilkkez azda olsa ciddi bişey geçirdim ve full korumanın yararını gördüm.zaten korumasız binmem.siz siz olun asla korumasız binmeyin...!
full koruma hayat kurtarır...!
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
mesutçum çok geçmiş olsun yaa, üzüldüm şimdi.. allah beterinden saklasın..
 
Katılım
17 Tem 2008
Mesajlar
48
başkanım çok çok geçmiş olsun bg ye giderken seni çok iyi gördüm ama gelince inanamadım seni allah korumuş kendine iyi bak:salut:
 
Katılım
28 Eyl 2008
Mesajlar
153
arkadaşım çok çok geçmiş olsun umarım en kısa zamanda saglıgına kavuşursun arkadaşlar ALLAH tüm mt.ci arkadaşları motosiklet tutkunlarını kazalardan belalardan korusun .....
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Mesut tekrar çok geçmiş olsun, durumunun iyi olması tedirginliğimi azalttı bir nebze...

İyi bak kendine, görüşmek üzere...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst