- Katılım
- 17 Ara 2012
- Mesajlar
- 1,799
- Motosikleti
- SuZan
- Konu Yazar
- #1
2014 mayıs ayında yaptığım bir turun bazı fotoraflarını buldum. elimden geldiğince paylaşmaya çalışacağım.
rota : çorlu-tekirdağ-keşan-kaz dağlarından izmir - aydın - denizli - antalya akabinde komple kıyı şeridinden dönüş
resimlerin boyutunu kücük yüklüyorum. büyük olmasını isterseniz belirtin devam boyutlarını büyütürüm.
kış ortasından 2 kafadar. 2 bozuk kafa.. bi yerlere gitmeli.. çadır atmalı.. kafa dinlemeli.. ilk olarak karadeniz turu düşündük apoyla. sorduk sorusturduk yağmur çok dediler. e yaz ortasına kadarda beklenmez. ne yapalım ? akdeniz ege yapalım o zaman.. tamam ne zaman? en kısa zamanda.. havalar yumuşar yumuşamaz.. ve dayanamayıp mayısın 2.ci haftası yıllık izinleri alıp yola koyuluyoruz.. amacımız sezon acılmadan sakin sakin gezebilmek. kalabalıktan tamamen uzak olmak. apo aynı cc olsun die transalp'ini satıp bir sym alıyor. ve yolculuk başlıyor.
bir gün önceden eşyalarımı hazırlıyorum.
bu arada.. apo ile bir motosiklet festivalinde tanıştık

moral acaip bozuk.. gece 2 gibi yatıp sabah 4bucukta kalkıyorum. ve güzel bir ahmak ıslatan yağmuru beni bekliyor.. 1000km. tek başıma süreceğim. apoyla izmirde buluşacağız.. sabah 5bucukta hazır ve nazırım.. kulaklıkta ince bir müzik eşliğinde cıkıyorum yola..


malkara civarında bir benzin istasyonunda çorbacı görüp giriyorum. hem ısınalım hem uyanalım..

ara ara takip eden yağmurla birlikte eceabat iskelesine varıyorum. henüz ilk sefer başlamamış
beklemeye başlıyorum. tabiki benden başka kimse yok 


feribot saati geliyor ve biniyorum.. yine benden başka kimseler yok..:sunny:

yağmur iyiden iyiye geliyorum diyor.. yağmurluğumu giyiyorum.



---------- Mesajlar birleştirildi - 16:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:11 ----------
çanakkaleye indiğimde yağmur sağanak halini alıyor ve. izmire kadar hiç durmuyor.. ben duruyormuyum ? hayır.. ama malesef yağmur nedeni ile ne kaz dağlarında ne ayvalık civarında hiç fotoraf cekemiyorum. urla da bir benzin istasyonunda durup benzin alıyorum. apoyu arıyorum. mesefayi öğreniyorum. ve yola çıkar çıkmaz yeniden yağmur.

menemen'de apo ve asker arkadaşım mehmet beni bekliyorlar. saat 2 gibi orada olurum demiştim. 12:45 civarı o yağmura rağmen vardım. yol boyunca ortalama hızım 130 km/h

birlikte karşı yakaya geçip aponun evine eşyaları bırakıyoruz ve seyir tepe diye bir yere çıkıyoruz bir yemek ardından narkozları alıp eve çekiliyoruz.


---------- Mesajlar birleştirildi - 16:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:25 ----------
sabah 5 gibi uyanıp 5:30 da yola çıkıyoruz.. fakat yine yağmur.. yine yağmur.. henüz 10 km gitmemiştik ki. bir kavşakta eski tranvay yolunun üzerini demir plakalar ile kapatmışlar. yağmur nedeniyle savrulup kaymaya başlıyorum frene basıyorum kayıyor. gaz veriyorum kayıyor.. kontrol için ayaklarımı yere sürtüyorum ve şu bahsettiğim plakalardan birine ayağımı sağlam vuruyorum. sağ ayak baş parmağım çatlamış.. :santa: sonradan öğreniyoruz.. sıcağı sıcağına farketmeyip yola devam ediyoruz fakat yol boyunca sızlaması iyice artıyor.. ama yola devam ediyorum. bir hafta önce yola cıkacağım diye lastiklerimi michelin city grip olarak değiştirmiştim. kuru zeminde ısınınca mükemmeller fakat ıslak zeminde yol boyunca sorun yaşıyorum. benden - not alıyor city gripler.. yağmur nedeniyle ve yola cıkmıs olmamızın verdiği gazla yine fotoraf cekemiyoruz.. aydında benzin ikmali molası.

apo

çam ağacı gibi gezen de ben

denizliye kadar yine yağmur.. yine yağmur.. ama durmuyoruz yol durumuna göre hızımızı koruyup devam ediyoruz. denizli girişinde yine mola veriyoruz. aponun motordan yanık kokusu geliyor. motoru alalı 2-3 gün oldu nereden nereden diye bakıyoruz ve egzozdan olduğunu motorun 7000km olmasına rağmen ilk defa bu kadar yüksek tempoda sürüldüğünü anlıyoruz.


---------- Mesajlar birleştirildi - 17:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:41 ----------
yağmur eşliğinde durmadan aynen devam ediyoruz.. ara ara kesilip ara ara bastırıyor yağmur.. burdur istikametinden muğla - antalya yol ayrımına geliyoruz ve acıkıyoruz. hala doğru düzgün mola vermedik. yol yağmur olmasına rağmen öylesine keyifli geliyorki bize.. açlığımız ancak aklımıza geliyor. bir gözlemeci görüp dalıyoruz.. malum.. uzun yolda motorcunun ana yemeğidir gözleme. hem ucuz. hem tok tutar :mrgreen:


açızz teyzeee aççç

iyice dinlenip. karnımızı doyurup aynen yağmurla devam.. yağmur nedeniyle o güzel manzaraların fotoraflarını çekemiyoruz.. ama yol boyunca manzara gerçekten mükemmel.. mutlaka görülmeli..
fotorafsız geçen bir yolun ardından sonunda antalya.. ve brandalı motorcular


antalya girişinde seyir tepe diye bir yer varmıs yine.. baktık tüm turist otobüsleri duruyor bizde girdik..


buradan sonra hava açık gözüküyor. yağmurluklarımızı çıkarıp manzara eşliğinde dinleniyoruz..


rota : çorlu-tekirdağ-keşan-kaz dağlarından izmir - aydın - denizli - antalya akabinde komple kıyı şeridinden dönüş
resimlerin boyutunu kücük yüklüyorum. büyük olmasını isterseniz belirtin devam boyutlarını büyütürüm.
kış ortasından 2 kafadar. 2 bozuk kafa.. bi yerlere gitmeli.. çadır atmalı.. kafa dinlemeli.. ilk olarak karadeniz turu düşündük apoyla. sorduk sorusturduk yağmur çok dediler. e yaz ortasına kadarda beklenmez. ne yapalım ? akdeniz ege yapalım o zaman.. tamam ne zaman? en kısa zamanda.. havalar yumuşar yumuşamaz.. ve dayanamayıp mayısın 2.ci haftası yıllık izinleri alıp yola koyuluyoruz.. amacımız sezon acılmadan sakin sakin gezebilmek. kalabalıktan tamamen uzak olmak. apo aynı cc olsun die transalp'ini satıp bir sym alıyor. ve yolculuk başlıyor.
bir gün önceden eşyalarımı hazırlıyorum.
bu arada.. apo ile bir motosiklet festivalinde tanıştık

moral acaip bozuk.. gece 2 gibi yatıp sabah 4bucukta kalkıyorum. ve güzel bir ahmak ıslatan yağmuru beni bekliyor.. 1000km. tek başıma süreceğim. apoyla izmirde buluşacağız.. sabah 5bucukta hazır ve nazırım.. kulaklıkta ince bir müzik eşliğinde cıkıyorum yola..


malkara civarında bir benzin istasyonunda çorbacı görüp giriyorum. hem ısınalım hem uyanalım..

ara ara takip eden yağmurla birlikte eceabat iskelesine varıyorum. henüz ilk sefer başlamamış


feribot saati geliyor ve biniyorum.. yine benden başka kimseler yok..:sunny:

yağmur iyiden iyiye geliyorum diyor.. yağmurluğumu giyiyorum.



---------- Mesajlar birleştirildi - 16:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:11 ----------
çanakkaleye indiğimde yağmur sağanak halini alıyor ve. izmire kadar hiç durmuyor.. ben duruyormuyum ? hayır.. ama malesef yağmur nedeni ile ne kaz dağlarında ne ayvalık civarında hiç fotoraf cekemiyorum. urla da bir benzin istasyonunda durup benzin alıyorum. apoyu arıyorum. mesefayi öğreniyorum. ve yola çıkar çıkmaz yeniden yağmur.

menemen'de apo ve asker arkadaşım mehmet beni bekliyorlar. saat 2 gibi orada olurum demiştim. 12:45 civarı o yağmura rağmen vardım. yol boyunca ortalama hızım 130 km/h

birlikte karşı yakaya geçip aponun evine eşyaları bırakıyoruz ve seyir tepe diye bir yere çıkıyoruz bir yemek ardından narkozları alıp eve çekiliyoruz.


---------- Mesajlar birleştirildi - 16:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:25 ----------
sabah 5 gibi uyanıp 5:30 da yola çıkıyoruz.. fakat yine yağmur.. yine yağmur.. henüz 10 km gitmemiştik ki. bir kavşakta eski tranvay yolunun üzerini demir plakalar ile kapatmışlar. yağmur nedeniyle savrulup kaymaya başlıyorum frene basıyorum kayıyor. gaz veriyorum kayıyor.. kontrol için ayaklarımı yere sürtüyorum ve şu bahsettiğim plakalardan birine ayağımı sağlam vuruyorum. sağ ayak baş parmağım çatlamış.. :santa: sonradan öğreniyoruz.. sıcağı sıcağına farketmeyip yola devam ediyoruz fakat yol boyunca sızlaması iyice artıyor.. ama yola devam ediyorum. bir hafta önce yola cıkacağım diye lastiklerimi michelin city grip olarak değiştirmiştim. kuru zeminde ısınınca mükemmeller fakat ıslak zeminde yol boyunca sorun yaşıyorum. benden - not alıyor city gripler.. yağmur nedeniyle ve yola cıkmıs olmamızın verdiği gazla yine fotoraf cekemiyoruz.. aydında benzin ikmali molası.

apo

çam ağacı gibi gezen de ben

denizliye kadar yine yağmur.. yine yağmur.. ama durmuyoruz yol durumuna göre hızımızı koruyup devam ediyoruz. denizli girişinde yine mola veriyoruz. aponun motordan yanık kokusu geliyor. motoru alalı 2-3 gün oldu nereden nereden diye bakıyoruz ve egzozdan olduğunu motorun 7000km olmasına rağmen ilk defa bu kadar yüksek tempoda sürüldüğünü anlıyoruz.


---------- Mesajlar birleştirildi - 17:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:41 ----------
yağmur eşliğinde durmadan aynen devam ediyoruz.. ara ara kesilip ara ara bastırıyor yağmur.. burdur istikametinden muğla - antalya yol ayrımına geliyoruz ve acıkıyoruz. hala doğru düzgün mola vermedik. yol yağmur olmasına rağmen öylesine keyifli geliyorki bize.. açlığımız ancak aklımıza geliyor. bir gözlemeci görüp dalıyoruz.. malum.. uzun yolda motorcunun ana yemeğidir gözleme. hem ucuz. hem tok tutar :mrgreen:


açızz teyzeee aççç

iyice dinlenip. karnımızı doyurup aynen yağmurla devam.. yağmur nedeniyle o güzel manzaraların fotoraflarını çekemiyoruz.. ama yol boyunca manzara gerçekten mükemmel.. mutlaka görülmeli..
fotorafsız geçen bir yolun ardından sonunda antalya.. ve brandalı motorcular


antalya girişinde seyir tepe diye bir yer varmıs yine.. baktık tüm turist otobüsleri duruyor bizde girdik..


buradan sonra hava açık gözüküyor. yağmurluklarımızı çıkarıp manzara eşliğinde dinleniyoruz..






































































