- Katılım
- 7 May 2012
- Mesajlar
- 27
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar merhaba, adım Emrah. Ankara'da yaşıyorum yaş 32. Evliyim 5 yaşında bir canavar evlat sahibiyim. Forumu 2-3 aydır takip ediyorum. Senelerdir içimde olan motosiklet hevesi son birkaç ayda öyle bir sardı ki anlatamam. Gece rüyalarıma giriyor desem abartmış olmam. Çoluk çocuk olmasa yarın arabayı satıp motosiklet alasım var
Şimdiye kadar hiç kullanmadığım için geçici bir hevesmidir bilemiyorum tabii. Koca Ankara'da motosiklet kiralayan biryer bulamadığımdan henüz anlayabilmiş değilim.
Merakım SS modellere daha ağır basıyor ama cross ile dağ tepe hoplayıp zıplamayı düşünmek de kanımı kaynatmıyo değil. Kısa vadeli planlarım arasında öncelik ehliyet ve eğitim almak, sonrasında bulabilirsem kiralık hem SS hem de cross bulup hangisinin daha çok saracağını bulmak. Sonrası malum birinden birine sahip olmak.
Merakım SS modellere daha ağır basıyor ama cross ile dağ tepe hoplayıp zıplamayı düşünmek de kanımı kaynatmıyo değil. Kısa vadeli planlarım arasında öncelik ehliyet ve eğitim almak, sonrasında bulabilirsem kiralık hem SS hem de cross bulup hangisinin daha çok saracağını bulmak. Sonrası malum birinden birine sahip olmak.