- Konu Yazar
- #1
Abilerim kardeşlerim öncelikle herkese iyi günler bir konuda yardımınıza ihtiyacım var yaklaşık 1 sene önce 100cc kuba çita 100-r marka bi motosiklet aldım kendim 200 lük yaptım bu motoru krank ve karbüratör hariç parçaları değiştirdim gidişinde herhangi bir sorun veya şikayetim yok gayet güçlü oldu düzen tuttu ama tek sorun gazın boşluğunu aldıktan sonra ilk çevirmeyi hemen atlatmazsam stop ediyor motor yavaş çevirince ilk yüke bindiği yerde rölanti gittikçe azalıyor stop edene kadar bunu genelde soğukken daha çok yapıyor silindir büyük karbüratör 100 lük olduğu için benzin mi az geliyor acaba çözemedim bu işi hava filtresi temizledim takmadan da denedim bir sonuca varamadım yardımlarınızı bekliyorum teşekkürler