Gaziköy-Uçmakdere video görüntüsü

Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar videoyu Gaziköyden Uçmakdereye kadar çektim fakat Uçmakdereköyünden sonra dik rampada kamerayı ayarlıyamamışım motorun önü çıkmış Uçmakdereköyünden sonraki kısmı çıkardım.Videoyu 26/12/2013 Perşembe günü çektim.



---------- Post added at 21:54 ---------- Previous post was at 20:23 ----------

Arkadaşlar kusura bakmayın video yüklediğim site kaynaklı açılmıyor.Adminler bir zahmet siliverin...
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
zm 01 mi abi ? çekim moduna dikkat et. en kısa süre kayıt yapan en kalitelisi. kaska nası montaj ettin yaratıcılığını merak ettim doğrusu :)
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Canon powershot A1400 16mp/hd, film 1280*720, resim4608*3456 montaja gelince hiç sorma:queen: eski kaskıma vidaladım ama iyi iş görüyor,açısını iyi ayarlıyamamıştım onuda yaptım:)
vy898.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
abi kaska vidamı atılır yav.. hiç takma daha iyi o kaskı :)
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi kaska vidamı atılır yav.. hiç takma daha iyi o kaskı :)

Takılmaz tabi,bende biliyorum makinanın çekimini denemek için taktım.Motora veya üstüme biyere takıcam bulucam uygun yer:mrgreen:.

---------- Post added at 00:18 ---------- Previous post was at 00:06 ----------
 
Katılım
20 Ağu 2012
Mesajlar
529
Motosikleti
'08 GTR 1400
İstanbul-Çanakkale turu yapmıştım bisikletle, Uçmakderenin güzelim yokuşlarından bisikleti saldıktan sonra bu yollar çok hoş gelmişti... Merak eden olursa birkaç yazıyla tur şu adreste var. :)
http://sktur.kaankolkoy.net
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst