Gaziantep'te Bir Market Reyonu :)

Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
566
att034903je.jpg
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
53
Çok güzel ya teşekkürler bizimle paylaştığın için....
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
biraz kaba bir tabir olmuş ama güzel olmuş ellerine sağlık.

çalışan bayanlar reyonu dese daha güzel olurdu(çok mu feminist oldum yaws)
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
yaw komik olmuş ama asıl dikkatimi çeken madem bööle bi reyon yapıyon en azından adam gibi bi tabela koy maaliyetten bukadarda kaçılmaz ki konyadaki afra marketlerdede bööle al bi kağıt yaz üstüne uyuz oluyorum bööle masraftan kaçan işletmelere:mrgreen:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
105
işte hatunlar sonunda bunuda yaptırdıya hiç güzel değil bence bu görüntü alıştırıyorsunuz kardeşim yapmayın nolur. ama saol iyi bulmuşsun
 
Katılım
10 Ocak 2006
Mesajlar
272
fotoğraf için yapılmıştır bence bu. espri olsun diyedir. güzel bir espri olmuş . dikkat ettiyseniz kabaklar ve biberler oyulmuş. çünkü gerçekten çalışan bayanlar için zaman çok önemli.
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
ahmet6946' Alıntı:
işte hatunlar sonunda bunuda yaptırdıya hiç güzel değil bence bu görüntü alıştırıyorsunuz kardeşim yapmayın nolur. ama saol iyi bulmuşsun

bi alışan bi daha bırakamıyo. sağa sola avrat karı yazıp duruyormuş. burdan geçmiş olsun diyorum kendilerine :queen:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
149
Bekar arkadaşlar, biz evlenirken hiç böyle şeyler duymamıştık. Amman eş seçimi yaparken dikkat.. Yoksa yakında bu marketler KILIBIK ERKEK REYONU 'da açarlar.....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst