Gazı kapatıyorum bir süre sonra anca kapanıyor.

Katılım
9 Nis 2016
Mesajlar
80
Gazı her kapattığımda yaklaşık 5 saniye sonra kapanıyor. Vites değiştirirken gaz kapanmadan değiştirdim uzun zamandır.
Son zamanlarda debriyajı çektiğimde tak diye ses geliyor sanki vites kendi geçmiş gibi.
Gaz telini mi ayarlamalıyım yoksa yağlamalı mıyım? WD40 ile olur mu?
 
Katılım
2 Ocak 2011
Mesajlar
714
Gaz telini ayarlayin az bisey gevsetmek yeterli olacaktir
Yagsiz kaldiysa yaglamakta iyi olur wd40 elinizde varsa olur sıkıntı olmaz
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
tel yıpranmış olabilir, bi yeri ezilmiş olabilir, tozdan kirden takılıyo olabilir.
bunları kontrol etmeden konuyu buraya taşıyacak acemilikte biri için servise ya da tamirciye gitmek daha iyi.
 
Katılım
9 Nis 2016
Mesajlar
80
konuyu açmak konusunda kararsız kaldım. kapansada olur aslında. doğru söylüyorsunuz.
 
Katılım
9 Nis 2016
Mesajlar
80
karbüratörün üzerindeki kapak gevşekti onu sıktım biraz düzeldi gibi. gaz tel girişindeki kapak.
 
Katılım
19 Şub 2016
Mesajlar
584
Karbüratörün üstündeki kapakda gaz telinin girdiği lastik olur,gaz telinin hortumu o lastikten çıkarsa şuanki durum meydana gelebilir.Gaz telinin hortumunu o lastiğe iyice geçirin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst