- Konu Yazar
- #1
Gazı her kapattığımda yaklaşık 5 saniye sonra kapanıyor. Vites değiştirirken gaz kapanmadan değiştirdim uzun zamandır.
Son zamanlarda debriyajı çektiğimde tak diye ses geliyor sanki vites kendi geçmiş gibi.
Gaz telini mi ayarlamalıyım yoksa yağlamalı mıyım? WD40 ile olur mu?
Son zamanlarda debriyajı çektiğimde tak diye ses geliyor sanki vites kendi geçmiş gibi.
Gaz telini mi ayarlamalıyım yoksa yağlamalı mıyım? WD40 ile olur mu?