gaza basınca gelen ses ?

Katılım
30 Mar 2016
Mesajlar
23
Merhaba arkadaşlar,

hyosung gt250r 2010 model bir motorsikletim var. geçenlerde motorla uzun yoldan geldim ve geldikten sonra zincir dişli setini değiştirdim, yağı filtre vs bakım yapıldı.

şimdi canımı sıkan bir ses var ve çözemiyorum. gazı ivmelediğimde sanki zincir sesi gibi ince bir tir tir çevirme sesi gibi bir ses geliyor deponun alt tarafından. gazla birlikte geliyor bu ses rölantide ses yok ama ara gazı verince motor rahatsız gibi. Sizce neyden kaynaklanır?

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:41 ----------

arkadaşlar ayrıca motorum 130, 140 yapıyor dahasına çıkmıyor hatta bu suratlardada zıngır zıngır titremeye başlıyor.
 
Katılım
16 Eyl 2015
Mesajlar
699
Egzantirik zinciri olabilir
gt250 lerde egzoz borusu çift katlidir içerdeki boru birakmiş olabilir gaz verince tir tir ses yapabilir
Hız konusunda ise hava filtresi,bujileri kontrol ettir yakitini değiştir ve en önemlisi akü eskiyse yenisini al ve lastik basinclarinin ön 29arka 32 olmasına dikkat et.Debriyaj kaciriyorda olabilir.
 
Katılım
2 Ocak 2011
Mesajlar
714
Aynı benim durum gibi sanki, bende geçen pazar bakım yaptım, şimdi depo altından tır tır bir ses var zırıltı gibi, rölantide yok hareket edince başlıyor egzoz bağlantı yerine baktım normal,çözemedim
 
Katılım
30 Mar 2016
Mesajlar
23
Egzantirik zinciri olabilir
gt250 lerde egzoz borusu çift katlidir içerdeki boru birakmiş olabilir gaz verince tir tir ses yapabilir
Hız konusunda ise hava filtresi,bujileri kontrol ettir yakitini değiştir ve en önemlisi akü eskiyse yenisini al ve lastik basinclarinin ön 29arka 32 olmasına dikkat et.Debriyaj kaciriyorda olabilir.

egzoz da sorun var haklısın çünkü seside bir değişti. umarım egzozdandır. bujide alttaki buji dönme yapmış çıkaramadı motorcu motor komple inecek son çare değişsin sorun yok bujide demişti.
hava filtresi yeni temizlendi.
 
Katılım
16 Eyl 2015
Mesajlar
699
egzoz da sorun var haklısın çünkü seside bir değişti. umarım egzozdandır. bujide alttaki buji dönme yapmış çıkaramadı motorcu motor komple inecek son çare değişsin sorun yok bujide demişti.
hava filtresi yeni temizlendi.

Buji için motorun komple inmesine gerek yok silindir tepesinde buji o ustadan uzaklas bi an önce.Bujiyi başka bir usta muhtemelen cikarir oldu da cikaramadi kirarsin bujiyi sonra ters kilavuzla alirsin olduğu yerden oda olmazsa üst kapağı söküp tornacida 2dk da cikartirsin.Bunlar için motoru indirmek yağlı kazik misali olur senin için, depoyu sökmen yeterli..
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Mar 2016
Mesajlar
23
Buji için motorun komple inmesine gerek yok silindir tepesinde buji o ustadan uzaklas bi an önce.Bujiyi başka bir usta muhtemelen cikarir oldu da cikaramadi kirarsin bujiyi sonra ters kilavuzla alirsin olduğu yerden oda olmazsa üst kapağı söküp tornacida 2dk da cikartirsin.Bunlar için motoru indirmek yağlı kazik misali olur senin için, depoyu sökmen yeterli..

çok teşekkür ederim üstat. Kırşehir de motor ustası neredeyse hiç yok. Hele böyle motorlardan anlayan hiçç yok.. Yarın Kayseriye gidicem orada yaptırmayı düşünüyorum varmı tavsiye edebileceğiniz bizi kazıklamayacak usta ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst