gaz yemiyor..

Katılım
10 Ocak 2011
Mesajlar
238
s'a abiler 100 motorun var ve motor hiç te istediğim hızda gitmiyor yani öğle 100 falan istemiyorum 80 90 gitsin yeter ama ama motor hiç uzamıyor km saati doğru göstermiyor ama tahmini olara en fazla 60 70 falan gidiyorum sonrasında motor kesiliyor birde ışıklarda felan uzun süre durunca gaz verince motor ilk başta bi bayılıyor sonradan kendine geliyor ama bu olay çok kısa sürüyor 1700 de motor bunu sorunu nedir lütfen yardım edin...
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
karbüratöründen kaynaklanıyor gibi geldi servise gidip bir ayarlattırın derim daha yeni olmasından dolayı garantisi var belki başka bir yerindede sorun olabilir
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
402
egsoz sesi nasıl çıkıyor emsallerine göre (egsozdan patlama sesi duyuyormusun ?) hikle açık kalmış olabilirmi ve yakıt durumu nedir 1 ltreyle kaç km gidiyor ?
 
Katılım
28 Ağu 2011
Mesajlar
43
egsoz sesi nasıl çıkıyor emsallerine göre (egsozdan patlama sesi duyuyormusun ?) hikle açık kalmış olabilirmi ve yakıt durumu nedir 1 ltreyle kaç km gidiyor ?

egzoz sesinde herhangi bir sıkıntı yok ama dediğiniz gibi çok sık olmasa da patlama sesi geliyor. Ciklenin açık olma ihtimali benim de ilk aklıma geldi ama açık değilmiş. yakıt durumu bizim dağlarda 1 litreyle 37 km gidiyor. motorumu inişlerde de bırakmıyorum. Fazla yaktığını düşünüyorum ama bilmiyorum sizce normal mi? Ayrıca geç yazdığım için üzgünüm ama internet bağlantımda sıkıntı var. ttnet harıl harıl çalışıyor 4 defa aramama rağmen yoğunluklarından olsa gerek 2 gündür bana dönemediler. :jocolor:

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:23 ----------

dostlar bir anda kendi açtığım konu sandım kusura bakmayın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst