- Konu Yazar
- #1
bu gün motor çalışmadı bide rolanti düşerek stop ediyodu bu sabah denedim çalışmadı karbratörden benzin akıttı ve bende bi ustaya götürdüm karbrtörü söktü temizledi neredeyse heryerini söküp temizledi en sonunda motor oldu çok güzel çalışıyor gayet iyi neyse aldım yola çıktım normalde gazı yarım açınca motorun ucması birden hızlanması lazım ama şimdi 40 dan yukarı çıkmıyor gazı çerek açıyorum 30 felan oluyor daha fazla açsam bile yemiyor o şekşlde kalıyor bu usta ne yapmış olabilirki çok güzel giden motor böğle olsun???