Gaz Yağı Nerden Bulabilirim?

Katılım
21 Ocak 2011
Mesajlar
381
ikitelli dolapdere sanayi sitesinde de satılıyo arkadaşlar ben oradan alıyorum
 
Katılım
22 Ağu 2014
Mesajlar
3
wd40=water displacement, 40th attempt
40ıncı deneyde son şeklini alan bu ürüne direk laboratuarda geçen ismi verilmiştir.yılın bilmemne ürünü gibi ödüller almış acaip geniş kullanımı olan popüler bir üründür. hareketli parçalardaki kullanımları dışında duvardan boya lekesi, pantolondan yapışmış sakız çıkarma gibi değişik yüzlerce işe yaradığı da bilinmektedir.madeni ve kromaj parçaların paslanmasını önler. paslanmış bu gibi parçaların üzerinde pas çözücü olarak da kullanılabilir. bunlarla yetinmeyip bu parçaları neme karşı korur. katranlaşmayı önler. bunların hepsini yaparken aynı anda mevzu bahis parçaları yağlamayı da başarabilen bir spreydir. Zincire zarar vermez yahu
 
Katılım
3 Şub 2013
Mesajlar
612
wd40=water displacement, 40th attempt
40ıncı deneyde son şeklini alan bu ürüne direk laboratuarda geçen ismi verilmiştir.yılın bilmemne ürünü gibi ödüller almış acaip geniş kullanımı olan popüler bir üründür. hareketli parçalardaki kullanımları dışında duvardan boya lekesi, pantolondan yapışmış sakız çıkarma gibi değişik yüzlerce işe yaradığı da bilinmektedir.madeni ve kromaj parçaların paslanmasını önler. paslanmış bu gibi parçaların üzerinde pas çözücü olarak da kullanılabilir. bunlarla yetinmeyip bu parçaları neme karşı korur. katranlaşmayı önler. bunların hepsini yaparken aynı anda mevzu bahis parçaları yağlamayı da başarabilen bir spreydir. Zincire zarar vermez yahu

wd-40 maalesef o-ringleri bozuyor, zincir dışında motosikletin her yerinde kullanımında sıkıntı yok.
 
Katılım
2 May 2013
Mesajlar
66
Kadıköy Hasanpaşa'ya girince sağda bir tane nalbur var, orada bulunuyor ama litresini 10 TL'den ve bir buçuk litrelik şişelerde satıyor.
 
Katılım
21 Eyl 2014
Mesajlar
109
Yarin bostanci oto sanayi sitesine gaz yagi bakmaya gidecegim. Eger bulursam tam adresi paylasacagim.
 
Katılım
21 Eyl 2014
Mesajlar
109
Bostanci oto sanayiye bostanci koprusu tarafindan girdiginizde sagda bir dukkanda satiliyor fakat yarim litre 7.5 TL dedi adam. Dondum kaldim, sanki altin suyu. Bence mazot kullanin hem her yerde var hem de litresi 4 tl
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
Bostanci oto sanayiye bostanci koprusu tarafindan girdiginizde sagda bir dukkanda satiliyor fakat yarim litre 7.5 TL dedi adam. Dondum kaldim, sanki altin suyu. Bence mazot kullanin hem her yerde var hem de litresi 4 tl

izmirden alacaklar için bayraklıda smyrna dan içeri girdiğinizde ilk köşede motor yağları satan bi yer var ordan aldım. bi de halkapınarda eski yamaha bayisinin orda bi benzinlik var çin malı benzinliklerden orada da var

çin malı benzinlikte 3.5 lira bayraklıdakinde 5 liraydı. 2 litreye 10 lira diyince hay maşallah dedim :D serbest piyasa sanki mibarek
 
Katılım
30 Mar 2014
Mesajlar
437
izmirden alacaklar için bayraklıda smyrna dan içeri girdiğinizde ilk köşede motor yağları satan bi yer var ordan aldım. bi de halkapınarda eski yamaha bayisinin orda bi benzinlik var çin malı benzinliklerden orada da var

çin malı benzinlikte 3.5 lira bayraklıdakinde 5 liraydı. 2 litreye 10 lira diyince hay maşallah dedim :D serbest piyasa sanki mibarek

Birde izmir tepecik'te opet'de var :)
 
Katılım
21 Haz 2014
Mesajlar
96
Kartal toprakyol shell istasyonda var 3,95 litre fiyatı kap götürmeyi unutmayın. Birde civarınızda soba satan yer varsa onlara bakın genelde oluyor.
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Zincir temizliği için gaz yağı arayanlar karaköydeki perşembe pazarına bakabilir. Orası neresi derseniz, tarihi karaköy - taksim tünelinin, karaköy durağının tam karşısı oluyor. Ben bugün şişesi 7TL'den 2 şişe aldım. 1 şişe yaklaşık 1 litre. Çok çok uzun bir süre zincir temizlemeye yeter. Aynı yerde biraz zaman harcarsanız kerosen de bulursunuz. Kerosen ve gaz yağı aynı şeyler diyen var farklı diyen de var.

Dediğiniz bölgede gezindim, alt tarafta boyacılar var orada bulamadım, üst caddede ise nalbur ve elektrikçiler var. Bir kaç yere sordum bulunmaz dediler.
karaköy necatibey caddesinde var Alpet benzincinin orda var Tophane tramvay durağının karşısı

2 gün önce pompacının birine sordum yok dedi, içeriye girip tekrar sordum (markete) o da Karaköy'de bulursun dedi. Karaköy'de de yok. Ne meretmiş arkadaş. Birisi stok yapsın sahibinden karla satışa koysun :)
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
wd-40 maalesef o-ringleri bozuyor, zincir dışında motosikletin her yerinde kullanımında sıkıntı yok.

Hocam acabilir misin bunu? Daha dun bir arkadasim benim motul zincir temizleme sprayim yerine wd40 kullandi zinciri temizlemek icin. Cok iddialiydi hic bir zarari yok diye. Ayrica her yeri derken? Fren balatalari ve diske kesinlikle sikilmamasi lazim WD40in!

Gaz yagini da Maslak oto sanayide de bulabilirsiniz. Litresi 8 lira.
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Eveett arkadaşlar ;

Gaz yağı arayıp da bulamayanlardan mısınız ? 400 ml kutuya 30-40 TL vermekten bıktınız mı :)

Avrupa yakasında sormadığım benzinci kalmadı sonunda bugün buldum. Eminönü'nde Mısır çarşısının arkasında.

Şimdi şöyle, Mısır çarsınının giriş kapısı (Yeni caminin önünden) sağa uzanan bir sokak var. Peynirciler var bir sürü , kahvaltılık malzemesi filan satıyorlar. Ordan düz devam ediyorsunuz, Kuru Kahveci Mehmet Efendi var çok meşhur ve kalabalıktır. O sokağa girip düz devam edin. Yolun sonuna doğru sola dönün. Bu dar sokakta kimyevi maddeler satan yerler var. Öz yaldız isimli dükkanda litresi 10 TL'den alabilirsiniz. 3 tane alayım indirim yap dedim yanaşmadı :) Siz yine de zorlayın.

Hadi iyi traşlar,temizlikler :)
 
Katılım
3 Şub 2013
Mesajlar
612
Hocam acabilir misin bunu? Daha dun bir arkadasim benim motul zincir temizleme sprayim yerine wd40 kullandi zinciri temizlemek icin. Cok iddialiydi hic bir zarari yok diye. Ayrica her yeri derken? Fren balatalari ve diske kesinlikle sikilmamasi lazim WD40in!

Gaz yagini da Maslak oto sanayide de bulabilirsiniz. Litresi 8 lira.

temizlik için kullanılabilir belki o konuda yorum yapamam ama zincir yağı yerine kullanıldığında o-ringlerin üretildiği malzemeyi eritip parçalıyor. bu konuyu bir çok yabancı sitede okuyup kani oldum.
her yer derken fren diskine sıkmak isteyecek birileri çıkacağını düşünmedim açıkçası. iyi ki uyarmışsınız yazalım yanlış anlaşılmasın. sakın ama sakın fren diskine ve balatasına wd40 sıkmayın...

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:31 ----------

Hocam acabilir misin bunu? Daha dun bir arkadasim benim motul zincir temizleme sprayim yerine wd40 kullandi zinciri temizlemek icin. Cok iddialiydi hic bir zarari yok diye. Ayrica her yeri derken? Fren balatalari ve diske kesinlikle sikilmamasi lazim WD40in!

Gaz yagini da Maslak oto sanayide de bulabilirsiniz. Litresi 8 lira.

yabancı dil sıkıntısı yoksa burayı inceleyebilirsiniz.
 
Katılım
28 Eki 2011
Mesajlar
481
http://www.yagcarsisi.com/asp/product/579/GAZ-YAGI-BIDON-1-LT

Bu sitede satılıyor ben 2 gün önce sipraiş verdim elime ulaştı sorunsuz. 35 lira altına kargo ücreti alıyor diye castrol zincir yağı da aldım yanında toplam 50 tl tuttu.
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Ben mazotla temizliyorum gayet guzel temizliyor gaz yagiyla hic denemedim ama mazot isimi fazlasiyla goruyor
 
Katılım
17 Kas 2013
Mesajlar
242
Selamlar eğer İstanbul da iseniz Karaköy perşembe pazarında petrokim var oradan temin edebilirsiniz.. 16 lt olarak satılıyor yalnız...
 
Katılım
14 Mar 2014
Mesajlar
126
BEYLER ZİNCİR İÇİN YAĞ OLARAK WD40 KULLANIYORUM YENİ ALDIM HENÜZ 1HAFTA KADAR KULLANDIM FAKAT TOZ TUTMUYOR ZATENDE ALIRKEN SORMUŞTUM. KOÇTAŞTAN ALDIM MEMNUN KALDIM SÜREKLİ YAĞLAMANIZADA GEREK YOK AKMIYOR DAMLAMIYOR MAKİNE YAĞI GİBİ İNCE BİR YAĞ DEĞİL SPREY ŞEKLİNDE SIKIYORSUNUZ ZİNCİRE TERTEMİZ KULLANIN GİTSİN AMA HENÜZ TEMİZLEME GİBİ BİR ZAHMETE GİREMEDİM ÇÜNKÜ YENİ ALDIM YANİ GAZ YAĞI YADA BENZİNMİ TEMİZLİYOR YOKSA NORMAL ZİNCİR TEMİZLEYİCİMİ BİLMİYORUM =)
 
Katılım
26 Haz 2014
Mesajlar
1,319
BEYLER ZİNCİR İÇİN YAĞ OLARAK WD40 KULLANIYORUM YENİ ALDIM HENÜZ 1HAFTA KADAR KULLANDIM FAKAT TOZ TUTMUYOR ZATENDE ALIRKEN SORMUŞTUM. KOÇTAŞTAN ALDIM MEMNUN KALDIM SÜREKLİ YAĞLAMANIZADA GEREK YOK AKMIYOR DAMLAMIYOR MAKİNE YAĞI GİBİ İNCE BİR YAĞ DEĞİL SPREY ŞEKLİNDE SIKIYORSUNUZ ZİNCİRE TERTEMİZ KULLANIN GİTSİN AMA HENÜZ TEMİZLEME GİBİ BİR ZAHMETE GİREMEDİM ÇÜNKÜ YENİ ALDIM YANİ GAZ YAĞI YADA BENZİNMİ TEMİZLİYOR YOKSA NORMAL ZİNCİR TEMİZLEYİCİMİ BİLMİYORUM =)

Wd-40 yağlayıcı olarak pek fazla kalıcı olmaz ayrıca zingir o-ringlerine zararı olduğunu biliyorum.. Bilginiz olsun..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst