gaz vermeyince stop ediyor

Katılım
21 Ara 2010
Mesajlar
9
dün ikinci el innova aldım 2011 model adam da yeni almış zaten motor durduk yerde gaza basmayınca stop ediyor benzin olmasına rağmen marşa tek basışta çalışmıyor 2-3 defa basıyorum anca çalışıyor :pr: nasıl düzelcek bu sorun neyden kaynaklanıyor olabilir
 
Katılım
21 Haz 2010
Mesajlar
775
dün ikinci el innova aldım 2011 model adam da yeni almış zaten motor durduk yerde gaza basmayınca stop ediyor benzin olmasına rağmen marşa tek basışta çalışmıyor 2-3 defa basıyorum anca çalışıyor :pr: nasıl düzelcek bu sorun neyden kaynaklanıyor olabilir

%90 Rolanti Ayarındandır Basit Bişey Ama Ondan Değilse Karbiratördendir.
 
Katılım
21 Ara 2010
Mesajlar
9
teşekkürler yarın yapıcak ilk işim motorcya gtmek
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
arkadaşlar dikaktinzi çekerim yeni innovalar injeksiyon lu değilmi ? (ECU) dan yapabilir. veya rolantisi gerçekten cok düşük.
 
Katılım
21 Ara 2010
Mesajlar
9
ben motordan pek anlamam motoruda yeni aldım zten ne yapmaylıyım
 

MkD

Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
767
yeni üyeliğiniz ve motosikletiniz hayırlı olsun umarım en kısa zamanda sorununu çözersiniz :)
birde forumda çoklu üyelik uyarısı mevcut adınıza
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,292
Motorun hayırlı olsun dostum. Sen demişin anlamam diye.. Onun için git tamirciye 5 liraya halletsinler..
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
530
2011 model motor garanti kapsamındadır. bu nedenle servis harici başka bir yere götürmeyin. bir sıkıntısı varsa serviste çözerler sorunu.

2011 innovalar enjeksiyonludur. kötü benzin enjektörleri bozmuşta olabilir. sorunun ya ateşleme ya enjektör bunuda çözecek olan servistir.
 
Katılım
21 Ara 2010
Mesajlar
9
tanıdık tamirci önceden bisikleti götürüyodum para veriyodm almıyodu şimdi motru götürürsem yeni diyede hiç allmaz

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:17 ----------

servis uzak ama başka bi motorcuya götürdüğüm de garanti kapsamı dışında kalacaksa gideceğiz mecbur
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
530
tanıdık tamirci önceden bisikleti götürüyodum para veriyodm almıyodu şimdi motru götürürsem yeni diyede hiç allmaz

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:17 ----------

servis uzak ama başka bi motorcuya götürdüğüm de garanti kapsamı dışında kalacaksa gideceğiz mecbur

malesef motoru başka biri kurcalarsa garanti dışı kalma olasılıgı yüksektir. eger karbiratörlü olsa hadi neyse iki vidaya bakar iş. ama enjektör degişecekse yada tamir görecekse risk alma. servisle görüş randevu al zamanında götür halletsinler.
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
bende onu dicektim vatandaşın su an çift kimliği var dylan konuları açıyodu bi zamnalar :)
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dün ikinci el innova aldım 2011 model adam da yeni almış zaten motor durduk yerde gaza basmayınca stop ediyor benzin olmasına rağmen marşa tek basışta çalışmıyor 2-3 defa basıyorum anca çalışıyor :pr: nasıl düzelcek bu sorun neyden kaynaklanıyor olabilir

Garantisi dolana kadar tüm arızalarda mutlaka yetkili servisine götürün isterse 50 senelik tamirci olsun herhangi bir motorcuya götürmeyin.

Kendinizin yapabilecekleri,bujiyi sökün bakın islenmiş mi,fırçalayıp takın o kadar.

Enjeksiyonlu olduğundan çalıştırırken de gaz vermeyin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst