Gaz teli değişti motor acayipleşti

Katılım
14 Eki 2016
Mesajlar
6
Merhaba arkadaşlar. Falcon freedom 250 kullanıcısıyım. Geçen gün gaz telim koptu. Çok kolay sandım ama çok zor buldum. Eve geldim yeni teli taktım. Hayatımda ilk defa bi motora tornavida uzattım çok acemiyim. Söktüğüm gibi yaparım dedim. Ve yaptım videolar izleyerek falan filan.Fakat motor çalıştığı anda boşta son gaz çalışıyor. Kontağı kapatıyorum gürültüden. Sorun nereden kaynaklanıyor olabilir? Bi arkadaşım karbüratöre giren iğneyi çeltiğe oturtamamış olabilirsin dedi fakat size danışmak istedim. Şimdiden teşekkürler
 
Katılım
23 Kas 2012
Mesajlar
121
http://i01.i.aliimg.com/photo/v6/613853203/Kunfu_PZ27_cable_carburetor_kf_carburetor.jpg

Telin girdiği üsteki kapağın altından çıkan bir silindir var, üzerinde ufak yuva falan vardı sanırım. O tam yerine denk gelmiyor ondan öyle tam gaz yapıyor. Onunla biraz oyna dene sağa sola falan, tam yatağına denk gelince tamamdır.
Gerçi ben yeni tel takmamıştım iğne ayarı lazımmı nasıl bilmiyorum. Meraktan kurcalarken başıma gelmişti zamanında ama sendede çözüm bu olmalı :)
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
325
karbrator kapagini yeniden sok iyi yerlestir teli ve igneyi dogru oturt yerine tirnak var ona ras gelecek en asagiya kadar iner o sekilde plastigi igne yukarda kaldigo icin gaz aliyor sorun bu coz bunu hadi kolay bu coz telide yagla motor yagiyla
 
Katılım
14 Eki 2016
Mesajlar
6
Arkadaşlarım benim acayip dua ettim size. Çok teşekkürler aynen dediğinizi yaptım. İğne oturmamış şimdi herşey tamamdır👍
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst