- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar. Falcon freedom 250 kullanıcısıyım. Geçen gün gaz telim koptu. Çok kolay sandım ama çok zor buldum. Eve geldim yeni teli taktım. Hayatımda ilk defa bi motora tornavida uzattım çok acemiyim. Söktüğüm gibi yaparım dedim. Ve yaptım videolar izleyerek falan filan.Fakat motor çalıştığı anda boşta son gaz çalışıyor. Kontağı kapatıyorum gürültüden. Sorun nereden kaynaklanıyor olabilir? Bi arkadaşım karbüratöre giren iğneyi çeltiğe oturtamamış olabilirsin dedi fakat size danışmak istedim. Şimdiden teşekkürler