Benzer bir durum, planet 5'te var. 1. veya 4. vites farketmeksizin dip gaz yapınca motor boğuluyor. Yarım gaz ve yavaş yavaş arttırdığımda daha seri oluyor. Debriyaj balataları bitmek üzere, debriyaj hem kaçırıyor hem tam kavramıyor. Karbüratör ve platinin durumu nedir bilmiyorum, bir yerde ayarsızlık var ama nerde? Hava filtresi - buji ve benzin filtresini değiştirip karbüratörün alt kısmını temizledik geçen gün. Motorun tepkileri biraz daha iyi oldu ama hala gerçek performansı alamadığımı düşünüyorum. Geçenlerde mondial 151rs kullandım. Planet'ten çok daha seri geldi. Bir yerlerde yanlışlık var ama nerede?