gaz ayarı düzgün değil..

Katılım
10 Ocak 2011
Mesajlar
238
cup motorum var ve motor düzgün gaz yemiyor az gaz veriyorum yiyor birazdaha arttırıyorum boğuluyor köklüyorum birden şahlanıyor bazen gazı kapatınca tekrar açıyorum 4 5 sn sonra falan alıyor gazı
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
karbrötörden olabilir yada benzin hortumundan olabilir daha ayrıntılı net bilgiyi daha iyi bilen biri açıklasa iyi olur bilgimden pek emin değilim
 
Katılım
24 Ocak 2010
Mesajlar
612
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benzer bir durum, planet 5'te var. 1. veya 4. vites farketmeksizin dip gaz yapınca motor boğuluyor. Yarım gaz ve yavaş yavaş arttırdığımda daha seri oluyor. Debriyaj balataları bitmek üzere, debriyaj hem kaçırıyor hem tam kavramıyor. Karbüratör ve platinin durumu nedir bilmiyorum, bir yerde ayarsızlık var ama nerde? Hava filtresi - buji ve benzin filtresini değiştirip karbüratörün alt kısmını temizledik geçen gün. Motorun tepkileri biraz daha iyi oldu ama hala gerçek performansı alamadığımı düşünüyorum. Geçenlerde mondial 151rs kullandım. Planet'ten çok daha seri geldi. Bir yerlerde yanlışlık var ama nerede?
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
Benzer bir durum, planet 5'te var. 1. veya 4. vites farketmeksizin dip gaz yapınca motor boğuluyor. Yarım gaz ve yavaş yavaş arttırdığımda daha seri oluyor. Debriyaj balataları bitmek üzere, debriyaj hem kaçırıyor hem tam kavramıyor. Karbüratör ve platinin durumu nedir bilmiyorum, bir yerde ayarsızlık var ama nerde? Hava filtresi - buji ve benzin filtresini değiştirip karbüratörün alt kısmını temizledik geçen gün. Motorun tepkileri biraz daha iyi oldu ama hala gerçek performansı alamadığımı düşünüyorum. Geçenlerde mondial 151rs kullandım. Planet'ten çok daha seri geldi. Bir yerlerde yanlışlık var ama nerede?

acaba buji ateşleme yapmıyor olabilir mi? Baktırdınız mı?
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
343
çelik kmt 100sk-3 kullanıyorum benzer sorun bende de var.motorun rölantisini yükselterek kısmi çözüm ürettim kendimce ama bujiden de olabileceğini düşünüyorum vakit bulduğumda değişeceğim
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
bunun pek çok sebebı olabılır,
karbüratörün pislenmiş olabılır,
hava fıltren kirlenmiş olabılır,
hava fıltresının karbüratöre giriş kısmı vardır orası yerınden çıkmış olabılır,

eğer fazla anlamıyorsan buradan verılen bılgıler ıle pek sonuca varabılecegını sanmıyorum,
en yakın tamırcıye götürmende fayda vardır,,,
Kolay Gelsin...
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
402
çok basit ama can sıkan problem. alayı karbüratör organlarıyla ilgilidir. ya contadan hava alıyordur. ya hava alamıyordur. ya da ayarlardandır
ayrıca düşük ihtimaller olan buji, benzinin kirli olması, benzine su karışması gibi sebepler olabilir.
önce arkadaşların yukarıda yazdıklarını kontrol et (serkan abimizin yazdığı ana sebepler olur) sonra tekrar yorum yapalım
 
Katılım
24 Ocak 2010
Mesajlar
612
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
''acaba buji ateşleme yapmıyor olabilir mi? Baktırdınız mı? ''

Buji ateşliyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst