garip bir scooter hikayesi :)

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
yağmurda yola butun boyaları bırakırsın :mrgreen:
güzel bi kasa yapıp bitr bnce
estetik çalışmalarını geliştir hocam :cat:


boyaları bırakırsın derken doğrudur , konu başında dediğim gibi bu motosiklette alışıla gelmiş şeyleri unutun , boya atması sizin için, sizin motorunuzda sorun olabilir bende olmaz , neden olmaz ? o atar ben boyarım :) bolca vaktim ve teknik altyapım var sorun değil ,

kumaşın üzerinden yağlı boya boyasını kuruduktan sonra çıkartmak mümkün değildir ama plastik aksamdaki boyama dökülebilir ziyanı yok :) zaten kamuflaj yapısında alt kısımdaki plastiğin üzerinden en kötü ihtimal basınçlı su sıktığında harita gibi atmalar oluşur ki buda daha orjinal bir kamuflaş görüntüsü oluşturur :)

estetik derken şu motora dikkatlice incele buna nasıl bir estetik yapılırdı orjinal parça kullanmadan , 30 lira bütçen var aletin edavatın var ve herşeyini sen yapacaksın, dağ başındasın ve yedek parça terimini unut :) düşün sonra gel bana fikrini söyle yanlış anlama fikir fikirdir benim için :)

 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
evet arkadaşlar motor ruhunu kazanmaya başladı ve dağ komandosu olarak yeni maceralara hazırlanmakta :) geriye bir kaç küçük ayrıntısı kaldı , ön ,sağ-sol sinyalllerin montajı, arka park ışıkları kapağı, ve selenin deri kaplanmasından sonra kuşu özgürce uçurabileceğim :)

bu akşam ilk defa test sürüşüne çıkmak kısmet oldu ve sonuç mükemmel arı gibi tırmanıyor 100 cc lik bir hacme göre ivmelemesi ve motor çalışması çok güzel yorumlarını esirgemeyen fikir beyanında bulunan , beğenen beğenmeyen tüm gönül dostlarına canı gönülden teşekkür ederim :)









---------- Mesajlar birleştirildi - 19:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:22 ----------

abi böyle bişeyi ancak sen yapabilirdin zaten,ellerine sağlık :queen:



olduğu kadar önercim :)
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
623
Sevgili piyanist_irf

Gerçekten eline sağlık :)
Bence ölü bir makineden zombi çıkınca bundan dahi iyisi olamaz :p
Hatta bence daha iyisine gerek de yok
çünkü tamamıyla kendi el emeğin olduktan sonra ötesinin anlamı kalmıyor.

Ürettiklerinin ve paylaştıklarının devamlı olması dileğiyle.
Kendine iyi davran :wiinkk:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Sevgili piyanist_irf

Gerçekten eline sağlık :)
Bence ölü bir makineden zombi çıkınca bundan dahi iyisi olamaz :p
Hatta bence daha iyisine gerek de yok
çünkü tamamıyla kendi el emeğin olduktan sonra ötesinin anlamı kalmıyor.

Ürettiklerinin ve paylaştıklarının devamlı olması dileğiyle.
Kendine iyi davran :wiinkk:

teşekkür ederim derdimi anlayan, insanlardan bir kişi daha gösterebilirim sayende :)
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
623
Lise'de evinde torna tezgahı ve bilimum aletiyle meslek lisesinde torna hocası bir babanın oğlu olan arkadaşımla
her hafta mutlaka İvedik'te ve İtfaye'deki hurdacılara giderdik
bir şeyler alıp bir yerde kullanmaya çalışırdık.
ortaya birşey çıkardı ya da çıkmazdı,
ne olursa olsun keyfi anlatılmaz yaşanırdı...
sonra hayat onu mühendis beni tohtor yapıp ikimizi ayrı şehirlere atınca o keyifli zamanlar tatlı anı olarak kaldı...

Senin paylaştıklarını okurken geçmişe gidiyorum :)
O zamanki heyecanla yaptıklarını inceliyorum :)
tekrar eline sağlık...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Hökümet görmesin sefer görev emri çıkarır.... :queen:
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Yorumları baştan sona okudum ,kimine güldüm,kimine ise şartların ne olduğunu bilmeden yazıyor diye söylendim.
Ama buna sesli güldüm yahu :))
Hökümet görmesin sefer görev emri çıkarır.... :queen:
Yanına bir de o eskiden yaptığın motosiklet sepetini koysan nazi motorları gibin olacak :))
 
Katılım
4 Haz 2012
Mesajlar
776
evet arkadaşlar motor ruhunu kazanmaya başladı ve dağ komandosu olarak yeni maceralara hazırlanmakta :) geriye bir kaç küçük ayrıntısı kaldı , ön ,sağ-sol sinyalllerin montajı, arka park ışıkları kapağı, ve selenin deri kaplanmasından sonra kuşu özgürce uçurabileceğim :)

bu akşam ilk defa test sürüşüne çıkmak kısmet oldu ve sonuç mükemmel arı gibi tırmanıyor 100 cc lik bir hacme göre ivmelemesi ve motor çalışması çok güzel yorumlarını esirgemeyen fikir beyanında bulunan , beğenen beğenmeyen tüm gönül dostlarına canı gönülden teşekkür ederim :)

[url]http://img43.imageshack.us/img43/5369/img262e.jpg[/URL]


[url]http://img716.imageshack.us/img716/464/img264r.jpg[/URL]


[url]http://img171.imageshack.us/img171/5149/img263o.jpg[/URL]

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:22 ----------





olduğu kadar önercim :)
En iyisi bu motora bir de reklam çekelim arka planda da şu marş olsun:
 
Katılım
14 Şub 2012
Mesajlar
822
mehmetçim tabiki heryerde her zaman dikkatli olacaksın sadece bu motosiklette değil :) motorun şasisini merak ettiysen 2 tekerin orantısı ve sapmasında sıkıntı yok yani hareketlerini kısıtlayacak problem olmamış onardığım kısım yolcunun yükünü taşıyan kısım , onun dışında yapılan şeyler elektirik işleri görseli vs.[/QUOTE]

takip etmeye devam irfan abi bittiğini de görelim artık :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Lise'de evinde torna tezgahı ve bilimum aletiyle meslek lisesinde torna hocası bir babanın oğlu olan arkadaşımla
her hafta mutlaka İvedik'te ve İtfaye'deki hurdacılara giderdik
bir şeyler alıp bir yerde kullanmaya çalışırdık.
ortaya birşey çıkardı ya da çıkmazdı,
ne olursa olsun keyfi anlatılmaz yaşanırdı...
sonra hayat onu mühendis beni tohtor yapıp ikimizi ayrı şehirlere atınca o keyifli zamanlar tatlı anı olarak kaldı...

Senin paylaştıklarını okurken geçmişe gidiyorum :)
O zamanki heyecanla yaptıklarını inceliyorum :)
tekrar eline sağlık...

aramızda doktor dostumuzun olduğunu bilmek ve bazı konularda bile hem fikir olmak güzel bir duygu dr. bu ünvanı kazanmak kolay bir durum değil aslında onu biliyorum , ama bu durumdan mutlu oldum :) özellikle de aynı dili konuşuyor olabilmekten :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:52 ----------

Hökümet görmesin sefer görev emri çıkarır.... :queen:

abicim dostmusun düşmanmısın :cherry: :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:54 ----------

Yorumları baştan sona okudum ,kimine güldüm,kimine ise şartların ne olduğunu bilmeden yazıyor diye söylendim.
Ama buna sesli güldüm yahu :))

Yanına bir de o eskiden yaptığın motosiklet sepetini koysan nazi motorları gibin olacak :))

arkasına değil demi , yanına serdar abi ? :) olmuş bil :cherry: :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:56 ----------

En iyisi bu motora bir de reklam çekelim arka planda da şu marş olsun:
http://www.youtube.com/watch?v=lbRQbpqx3eI



hee hee hee süpermiş :cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:58 ----------

mehmetçim tabiki heryerde her zaman dikkatli olacaksın sadece bu motosiklette değil :) motorun şasisini merak ettiysen 2 tekerin orantısı ve sapmasında sıkıntı yok yani hareketlerini kısıtlayacak problem olmamış onardığım kısım yolcunun yükünü taşıyan kısım , onun dışında yapılan şeyler elektirik işleri görseli vs.

takip etmeye devam irfan abi bittiğini de görelim artık :)[/QUOTE]




haklısın mehmet biteceği anı bende bekliyorum :cherry: ama fazla işi kalmadı .
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Su borusundan taramalı tüfek yap..
Konserveden de şarşörlerini..
Sonra çık trafiğe..
Kimse sıkıştırabiliyormu :)

Değişik fantezilerim var len benim...
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
yollayayım kardeşim ne demek hatta orjinal firen müşürü yayı yollayayım ama boyutu senin motora uyarmı ? ölçmen lazım :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:55 ----------



sağolasın ademcim bu işlerlede brileri uğraşacak , bir çoğuna göre boş işler ,heleki bu işlerden bu camiadan kopuk , teknik mekanik hiç bir hevesi olmayan insan olursa , ortada yapılanın , emeğin, hiç bir ehemmiyeti yoktur :)

sevdiğim bir söz var , dünya karşılaştığın fırtınalarla değil, gemiyi geri getirirp, getirmediğinle ilgilenir, empati kurmayı çok severim ,bir çok şeyi görebilmen için çok geniş bakmak lazım gelir , birisi emeği gözünden tanırken , bir diğeri bu ne len deyip kaale bile almayabilir :)

ama benim için sıkıntı yok sizler bana yetersiniz :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:01 ----------



söylediğin tarz bir scooterda görmüştüm orjinal :) boyalı zebra desenli bir şeydi aynısı olsun istemedim yoksa boyamaya gelince kaplumbağa gibi bile yapardım dedimya fırçalarla aram iyidir :)






http://www.motosiklet.net/forum/konu-disi/89017-yagli-boya-calismalarim.html

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:05 ----------



bulunduğum mevkide ama motosiklet hurdalığı değil , zaman zaman motosiklette düşer bana ayırırlar ama sıkıntı olmaz :)fiyatı bedavadan biraz pahalı :cherry: hatta bu bizim irfana yarar diye benim için ayırmışlar kenara kimseye vermemişler sağolsunlar fiyat vermeyeyim şimdi gülersiniz :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:08 ----------



mehmetçim tabiki heryerde her zaman dikkatli olacaksın sadece bu motosiklette değil :) motorun şasisini merak ettiysen 2 tekerin orantısı ve sapmasında sıkıntı yok yani hareketlerini kısıtlayacak problem olmamış onardığım kısım yolcunun yükünü taşıyan kısım , onun dışında yapılan şeyler elektirik işleri görseli vs.

hadi ya süpermiş bu 15 20 kw olanların fiyatları 8bin ile 10 bin arası değişiyor bir tane icradan bulduk 1200 tlye fotoları sıfır gibiydi fakat zamanı uymadı gidip bakamadık

kaporta sanırım değiştirilebilir olmuş aslında birde haki renk olucak KKKnın araçlarının renginden 10 numara olur:)
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
969
he he he abi yine yaptın yapacğını dimi
yanlız nerdeyse hastanenin bütün bölümlerini gezdin ama bi doğumhane ye uğramadın
neyse diyecek bişi yok zaten abi eline koluna yüreğine sağlık
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
hadi ya süpermiş bu 15 20 kw olanların fiyatları 8bin ile 10 bin arası değişiyor bir tane icradan bulduk 1200 tlye fotoları sıfır gibiydi fakat zamanı uymadı gidip bakamadık

kaporta sanırım değiştirilebilir olmuş aslında birde haki renk olucak KKKnın araçlarının renginden 10 numara olur:)



valla renk olayını o kadar incelemedim 3 renk yağlı boya aldım 12 renk alsaydım dediğin olurdu :) lakin bu resim için kullanılan yağlıboyalar çabuk kurumuyor bunun çin terebent gerekliydi yerine tiner kullandım ama yine yemedi 3 gün oldu boya hala kuruyacak :cherry: bile bile lades dedim geç kuruduğunu bildiğim halde minimum maliyet işin bu gerekliydi :)

aynı zamanda siz arkadaşlar içinde bir deneyim ve tecrübe olmuştur sanırım , ama bilgiye ihtiyacı olan ve alması gereken ihtiyaç sahibi adam alacağı mesajları alır zaten ,

oysa yorum yapmak çok kolaydır :) bu motosiklet için , bu seviyeye gelene kadar harcanan miktar 30 lirayı geçmedi , inat ettim geçmeyecek :cherry: dah bi kuruş bile harcamam :)

benim bahsettiğim jeneratör o kadar kuvvetli bir şey değil ama bir hanenin ihtiyacını görecek ona elleyemedim pek bir ara bakacağım sadece motorunun çalıştığını biliyorum dinamo kısmını elden geçirmem lazım sıkıntısı varmı yokmu bilmiyorum :)

görüşmek üzre .

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:56 ----------

he he he abi yine yaptın yapacğını dimi
yanlız nerdeyse hastanenin bütün bölümlerini gezdin ama bi doğumhane ye uğramadın
neyse diyecek bişi yok zaten abi eline koluna yüreğine sağlık




:cherry: hee hee heee güzelmiş :) kazanın doğurması gibi :)
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
inşallah en kıza zamanda diriltirsin yollara çıkarsın,,,
ama trafikten kaçman gerekecek apaçhe diye motorunu bağlarlar gibime geldi,,,
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
güzel olmuş. tatbikat ne zaman. genel kurmay tatbikata katılacakmı :)



çok uzak değil :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:12 ----------

inşallah en kıza zamanda diriltirsin yollara çıkarsın,,,
ama trafikten kaçman gerekecek apaçhe diye motorunu bağlarlar gibime geldi,,,




çok haklısın ramizanım şekerparem :) bağlarlar gibine geldi değil kafadan lönnnk diye öyle bi bağlarlarki dahada çözemessin :)

bunun farkındayım lakin minareyi çalan kılıfını hazırlar derler , daha önceki mesajlarımda dile getirmiştim yukarı köylerden bir çoban motora yazılıp duruyor :) bir koyun verdi ben kusuzunuda istiyorum :cherry: ama sağlam irice bir koçla bu işi bağlayacağız sanırım :cherry: :queen:

şaka bir yana burada gezeceğim coğrafya bunun için müsait 2 altarnatif var ya çobana motoru vereceğim yada hafta sonları müsait zamanlarda dağda bayırda onunla eşineceğim , aslında bir altarnatifte 3 tekerli trike yapmak ama şu an benim için fuzuli olacak ve zamanım yok, yoksa çok güzel bir araç olur hani , sonuçta tabiki hurda olduğu için yasal değil , bunun altını çizmekte yarar var . :)
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
valla renk olayını o kadar incelemedim 3 renk yağlı boya aldım 12 renk alsaydım dediğin olurdu :) lakin bu resim için kullanılan yağlıboyalar çabuk kurumuyor bunun çin terebent gerekliydi yerine tiner kullandım ama yine yemedi 3 gün oldu boya hala kuruyacak :cherry: bile bile lades dedim geç kuruduğunu bildiğim halde minimum maliyet işin bu gerekliydi :)

aynı zamanda siz arkadaşlar içinde bir deneyim ve tecrübe olmuştur sanırım , ama bilgiye ihtiyacı olan ve alması gereken ihtiyaç sahibi adam alacağı mesajları alır zaten ,

oysa yorum yapmak çok kolaydır :) bu motosiklet için , bu seviyeye gelene kadar harcanan miktar 30 lirayı geçmedi , inat ettim geçmeyecek :cherry: dah bi kuruş bile harcamam :)

benim bahsettiğim jeneratör o kadar kuvvetli bir şey değil ama bir hanenin ihtiyacını görecek ona elleyemedim pek bir ara bakacağım sadece motorunun çalıştığını biliyorum dinamo kısmını elden geçirmem lazım sıkıntısı varmı yokmu bilmiyorum :)

görüşmek üzre .

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:56 ----------






:cherry: hee hee heee güzelmiş :) kazanın doğurması gibi :)
havalar çok kötü valla bende akvaryumun arkasına köpük aldım onu kum rengine boyadım 2 günde zor kurudu :)trafik konusun da mevzuatı bilmiyorum ama güzel bir hobi aracı oldu lastikler değişse acaba hafif cross tarzı bişey yapılamaz mı ki gerçi lastiklerin durumu da nedir onuda bilmiyorum:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst