garip bir scooter hikayesi :)

Katılım
18 Mar 2012
Mesajlar
828
Valla yakın olsa bi çay içmeye gelirdim, eyvallah... Bak bu şekliyle Jandarma kesinlikle zorluk çıkartmayacaktır... Avcıyım filan dersen faydası oluyor, bizzat test etmiştim ;) Pazartesi bi sorayım Bali'yi bakalım kaça kadar inecek... Biraz paracı galiba ama dur linkini vereyim:
Dedim ama ilan kalkmış. Pazartesi sorarım
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Valla yakın olsa bi çay içmeye gelirdim, eyvallah... Bak bu şekliyle Jandarma kesinlikle zorluk çıkartmayacaktır... Avcıyım filan dersen faydası oluyor, bizzat test etmiştim ;) Pazartesi bi sorayım Bali'yi bakalım kaça kadar inecek... Biraz paracı galiba ama dur linkini vereyim:
Dedim ama ilan kalkmış. Pazartesi sorarım



başım gözüm üzerine her daim beklerim , aslında insan aradığında muhakkak bulur ama evraksız bir motosiklete verecepğim fiyat yedek parça fiyatından öte gitmez benim :) ama hakkıyla bir fiyat söylerlerse düşünülebilir,

bu arada geydirme kamuflaj işi dedinde aslında kafamda vardı ama düz siyah yaparım diye düşünmüştüm senin bu düşüncenden dolayı buraya geldiğinde yemekler ve hediye olarak lolipop şekeri hediyem olacak sana :cherry:

kim bilir bir gün ben gelirim belki o tarafa doğru :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
abicim durup durukene fişfişleme ortalığı sende , kızılay çadırı , fermuar , direk mirek deyi bozma kalbimizi akşam üstü akşam üstü töbe töbeeeee :cherry:

Senin kalbin kötü :queen:
Grenajlara vida atamayacağına göre fermuar taksaydın iyi olurdu lan...
Renk renk çadır bezlerinden grenaj dikerdin..
Ciddi yere gidiyorsan lacileri çeker, arkadaşlarla buluşmaya gidiyorsan pötikare desenli grenajı takarsın....:queen:
Vallaha sana gıpta ediyom...
Benim yok ya böyle imkanım kıskanıyom.... Kızdırıyom... :queen:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Senin kalbin kötü :queen:
Grenajlara vida atamayacağına göre fermuar taksaydın iyi olurdu lan...
Renk renk çadır bezlerinden grenaj dikerdin..
Ciddi yere gidiyorsan lacileri çeker, arkadaşlarla buluşmaya gidiyorsan pötikare desenli grenajı takarsın....:queen:
Vallaha sana gıpta ediyom...
Benim yok ya böyle imkanım kıskanıyom.... Kızdırıyom... :queen:

bak yemin ederim aklıma gelmediyse ne olayım ama elimde yeterli cırt yoktu ama fikir şahane takım elbise değişir gibi kaportayı değişirim :cherry: harbi süper fikir , arazi modu, karayolu modu, gezi etkinlik modu ,:cherry: eşşeeen aklına karpuz kabuğunu soktun ya harbi aklıma yattı bu iş :cherry:

kızarmıyım be abicim hayat hep ciddiyet değil yavvv arada gülüşüp, şakalaşmakta lazım bu güne kadar bu uslüple hiç konu açmadım buda böylesine makara olsun be abi ne olcek :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:34 ----------

alp abi istersen seni bi tur pindiririm :) hatta koltuk ısıtmayıda açarım soğuk kış gününde sıcak sıcak üşütmeden yol alırsın :cherry: ben severim misafiri :)

 
Katılım
21 Ara 2008
Mesajlar
1,744
hmm şimdi anlaşıldı .Elinin altında kobay olması iyidir .Bakarsın şöyle birşeyde görebiliriz o zaman .Bir süpriz gelir mi?:)
Koltuk ısıtma iyimiş o ekipmanın totonun altında olması bile psikolojikmen içini ısıtır :)
stcp_0409_02_z+street_pocket_chopper+right_side.jpg


chopper-orange.jpg
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
hmm şimdi anlaşıldı .Elinin altında kobay olması iyidir .Bakarsın şöyle birşeyde görebiliriz o zaman .Bir süpriz gelir mi?:)
Koltuk ısıtma iyimiş o ekipmanın totonun altında olması bile psikolojikmen içini ısıtır :)
http://image.streetchopperweb.com/f...409_02_z+street_pocket_chopper+right_side.jpg

http://www.sin-racing-scooters.com/images/chopper-orange.jpg



atölyeyi bir bızıklasam resimlerini paylaştığın motorlardan kesin bir tane çıkar hatta daha güzeli çıkar :) ön düzen var, depo var, şasi kolay iş zaten , motor var , geçen jeneratör almıştım hurdalıktan çalıştırdım çalışıyor , elektirik bileme üretiyor :cherry: olmadı onun motorunu kullanırım güzel bir çapır olur , hiç biri olmadı kobay hondam var:)

eee daha ne olsun :)






 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Bunu 4 gözle bekliyodum harika olmuş :thumleft: Abi senin için engel yok gerçekten :)
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
İrfan abi şu yaylardan 3-5 tane de bana gönderiver... arka fren müşürü için... :)
nalet olsun bu kıbrısa ne ararsan yok :pr::p
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
konuların abone ol tuşu var ama irfan ustamızın yok. forum yönetimi bu eksıkle ilğilenmesi gerek. irfan ustamızın hızına yetişemiyoruz.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
valla ademcim maddi imkanlardan sebep bu scoterla zaman geçiiyorum can sıkıntısından , şu an torna aşamasındayım sonra şasi yapımına geçeceğim ama torna ,şi elimi ayağımı bağlıyor , biliyorsun öpücükle yapmıyorlar bu işçiliği yoksa bi öpücük verirdim ne olcek :cherry: :p

abi eli öpülecek adamsın. Çılgın procelerini takipteyim. Maşaallah.
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
Yetişemedim, boyamışsın bile abicim..
Leopar, zebra, çita ve hatta zürefa deseni bile olabilirdi.. Hatta holştayn... Köylük yerde yabancılık çekmezdi... Neyse...
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
atölyeyi bir bızıklasam resimlerini paylaştığın motorlardan kesin bir tane çıkar hatta daha güzeli çıkar :) ön düzen var, depo var, şasi kolay iş zaten , motor var , geçen jeneratör almıştım hurdalıktan çalıştırdım çalışıyor , elektirik bileme üretiyor :cherry: olmadı onun motorunu kullanırım güzel bir çapır olur , hiç biri olmadı kobay hondam var:)

eee daha ne olsun :)


[url]http://img854.imageshack.us/img854/3453/img0011gnk.jpg[/URL]



[url]http://img89.imageshack.us/img89/9441/img0012nhdr.jpg[/URL]

abi jenaratörü kaça aldın bana da lazım bir tane trifaze 15 20 kwlık nerde oluyor bu hurdalık:)
 
Katılım
14 Şub 2012
Mesajlar
822
değişik orjinal bi çalışma olmuş :) emeğine sağlık irfan abi :) ama dikkatli olmak gerek 2 teker, sonuçta denge önemli nasıl oldu acaba irfan abi ? :cat:
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
267
yağmurda yola butun boyaları bırakırsın :mrgreen:
güzel bi kasa yapıp bitr bnce
estetik çalışmalarını geliştir hocam :cat:
 
Katılım
18 Mar 2012
Mesajlar
828
başım gözüm üzerine her daim beklerim , aslında insan aradığında muhakkak bulur ama evraksız bir motosiklete verecepğim fiyat yedek parça fiyatından öte gitmez benim :) ama hakkıyla bir fiyat söylerlerse düşünülebilir,

bu arada geydirme kamuflaj işi dedinde aslında kafamda vardı ama düz siyah yaparım diye düşünmüştüm senin bu düşüncenden dolayı buraya geldiğinde yemekler ve hediye olarak lolipop şekeri hediyem olacak sana :cherry:

kim bilir bir gün ben gelirim belki o tarafa doğru :)

İrfan hocam, her zaman bekleriz... Lollipop olayı bizi bozar zannımca... :mrgreen: Ama bi çay içeriz :wiinkk: Hocam kusura bakma ama, boya işi hakkaten zor bir mevzuu, hele kamuflaj boyamak ancak profesyonellerin işi bence... O yüzden kamuflaj giydirin demiştim. Hakkaten Holstein süt ineğine dönmüş, ancak Milka reklamında oynar bu haliyle... :cherry: Siyahla kapatın bari, siyah herşeyi örter nasılsa... :wiinkk: Bu kadar profesyonel iş çıkarmış birisine akıl vermek haddimiz değil ama, o güzelim, uğraştığınız malzeme kendisini göstersin... :wiinkk: Sürç-i lisan ettikse affola...
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
İrfan abi şu yaylardan 3-5 tane de bana gönderiver... arka fren müşürü için... :)
nalet olsun bu kıbrısa ne ararsan yok :pr::p

yollayayım kardeşim ne demek hatta orjinal firen müşürü yayı yollayayım ama boyutu senin motora uyarmı ? ölçmen lazım :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:55 ----------

abi eli öpülecek adamsın. Çılgın procelerini takipteyim. Maşaallah.

sağolasın ademcim bu işlerlede brileri uğraşacak , bir çoğuna göre boş işler ,heleki bu işlerden bu camiadan kopuk , teknik mekanik hiç bir hevesi olmayan insan olursa , ortada yapılanın , emeğin, hiç bir ehemmiyeti yoktur :)

sevdiğim bir söz var , dünya karşılaştığın fırtınalarla değil, gemiyi geri getirirp, getirmediğinle ilgilenir, empati kurmayı çok severim ,bir çok şeyi görebilmen için çok geniş bakmak lazım gelir , birisi emeği gözünden tanırken , bir diğeri bu ne len deyip kaale bile almayabilir :)

ama benim için sıkıntı yok sizler bana yetersiniz :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:01 ----------

Yetişemedim, boyamışsın bile abicim..
Leopar, zebra, çita ve hatta zürefa deseni bile olabilirdi.. Hatta holştayn... Köylük yerde yabancılık çekmezdi... Neyse...

söylediğin tarz bir scooterda görmüştüm orjinal :) boyalı zebra desenli bir şeydi aynısı olsun istemedim yoksa boyamaya gelince kaplumbağa gibi bile yapardım dedimya fırçalarla aram iyidir :)






http://www.motosiklet.net/forum/konu-disi/89017-yagli-boya-calismalarim.html

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:05 ----------

abi jenaratörü kaça aldın bana da lazım bir tane trifaze 15 20 kwlık nerde oluyor bu hurdalık:)

bulunduğum mevkide ama motosiklet hurdalığı değil , zaman zaman motosiklette düşer bana ayırırlar ama sıkıntı olmaz :)fiyatı bedavadan biraz pahalı :cherry: hatta bu bizim irfana yarar diye benim için ayırmışlar kenara kimseye vermemişler sağolsunlar fiyat vermeyeyim şimdi gülersiniz :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:08 ----------

değişik orjinal bi çalışma olmuş :) emeğine sağlık irfan abi :) ama dikkatli olmak gerek 2 teker, sonuçta denge önemli nasıl oldu acaba irfan abi ? :cat:

mehmetçim tabiki heryerde her zaman dikkatli olacaksın sadece bu motosiklette değil :) motorun şasisini merak ettiysen 2 tekerin orantısı ve sapmasında sıkıntı yok yani hareketlerini kısıtlayacak problem olmamış onardığım kısım yolcunun yükünü taşıyan kısım , onun dışında yapılan şeyler elektirik işleri görseli vs.
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
abi böyle bişeyi ancak sen yapabilirdin zaten,ellerine sağlık :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst