İrfan abi şu yaylardan 3-5 tane de bana gönderiver... arka fren müşürü için...

nalet olsun bu kıbrısa ne ararsan yok

r:
yollayayım kardeşim ne demek hatta orjinal firen müşürü yayı yollayayım ama boyutu senin motora uyarmı ? ölçmen lazım

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:55 ----------
abi eli öpülecek adamsın. Çılgın procelerini takipteyim. Maşaallah.
sağolasın ademcim bu işlerlede brileri uğraşacak , bir çoğuna göre boş işler ,heleki bu işlerden bu camiadan kopuk , teknik mekanik hiç bir hevesi olmayan insan olursa , ortada yapılanın , emeğin, hiç bir ehemmiyeti yoktur
sevdiğim bir söz var , dünya karşılaştığın fırtınalarla değil, gemiyi geri getirirp, getirmediğinle ilgilenir, empati kurmayı çok severim ,bir çok şeyi görebilmen için çok geniş bakmak lazım gelir , birisi emeği gözünden tanırken , bir diğeri bu ne len deyip kaale bile almayabilir
ama benim için sıkıntı yok sizler bana yetersiniz

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:01 ----------
Yetişemedim, boyamışsın bile abicim..
Leopar, zebra, çita ve hatta zürefa deseni bile olabilirdi.. Hatta holştayn... Köylük yerde yabancılık çekmezdi... Neyse...
söylediğin tarz bir scooterda görmüştüm orjinal

boyalı zebra desenli bir şeydi aynısı olsun istemedim yoksa boyamaya gelince kaplumbağa gibi bile yapardım dedimya fırçalarla aram iyidir
http://www.motosiklet.net/forum/konu-disi/89017-yagli-boya-calismalarim.html
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:05 ----------
abi jenaratörü kaça aldın bana da lazım bir tane trifaze 15 20 kwlık nerde oluyor bu hurdalık
bulunduğum mevkide ama motosiklet hurdalığı değil , zaman zaman motosiklette düşer bana ayırırlar ama sıkıntı olmaz

fiyatı bedavadan biraz pahalı :cherry: hatta bu bizim irfana yarar diye benim için ayırmışlar kenara kimseye vermemişler sağolsunlar fiyat vermeyeyim şimdi gülersiniz

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:08 ----------
değişik orjinal bi çalışma olmuş

emeğine sağlık irfan abi

ama dikkatli olmak gerek 2 teker, sonuçta denge önemli nasıl oldu acaba irfan abi ? :cat:
mehmetçim tabiki heryerde her zaman dikkatli olacaksın sadece bu motosiklette değil

motorun şasisini merak ettiysen 2 tekerin orantısı ve sapmasında sıkıntı yok yani hareketlerini kısıtlayacak problem olmamış onardığım kısım yolcunun yükünü taşıyan kısım , onun dışında yapılan şeyler elektirik işleri görseli vs.