Garip Bi Durum...!!!

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Öncelikler Herkese Slmlar Olsun.Ve Yanıt Veren Herkese Şimdiden Teşekkürler...Ben 6 ay önce falan vitesli 200 cc bi motosiklet aldım.İlk aldığımda km 13750 idi şimdi 16.000 civarı falan.Motoru İlk Aldığımda Son Hızı Daha Yüksekti Şimdiye Nazaran Ve İlk Aldığımda Yağ Yakmıyordu...Şimdi İse hızı 20-30 km falan düştü ve 600 kmde bir falan 75-100 gram yağ eksiltmeye başladı acaba ne gibi sorunları vardır?Birde Motorda 3.viteste giderken pır pır bir ses geliyor onuda çözemedim neden olduğunu.Forumda mondial 125 uag ındada aynı böyle bir ses olduğunu düşünen biri şanzımanda vites dişlilerini değişmiş sorun kalkmış bendemi öyle yapmalıyım???
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
441
Öncelikler Herkese Slmlar Olsun.Ve Yanıt Veren Herkese Şimdiden Teşekkürler...Ben 6 ay önce falan vitesli 200 cc bi motosiklet aldım.İlk aldığımda km 13750 idi şimdi 16.000 civarı falan.Motoru İlk Aldığımda Son Hızı Daha Yüksekti Şimdiye Nazaran Ve İlk Aldığımda Yağ Yakmıyordu...Şimdi İse hızı 20-30 km falan düştü ve 600 kmde bir falan 75-100 gram yağ eksiltmeye başladı acaba ne gibi sorunları vardır?Birde Motorda 3.viteste giderken pır pır bir ses geliyor onuda çözemedim neden olduğunu.Forumda mondial 125 uag ındada aynı böyle bir ses olduğunu düşünen biri şanzımanda vites dişlilerini değişmiş sorun kalkmış bendemi öyle yapmalıyım???

Bu şekilde sorunu anlamak oldukça zor, hatta imkansız. Çözümü; motorunuzu bilge bir ellere bırakmalı, iyi bir servise göstermenizi tavsiye ederim çünkü bahsedilen sorunların türlü türlü sebepleri var.
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Karbüratörüne baktırın derim. Hava ayarı da kontrol edilmeli. Bujilerin kararıp kararmadığına bakın.Kararmışsa karışımda sorun vardır. Yada bujiler ömrünü tüketmiştir.
 
Katılım
28 Eyl 2010
Mesajlar
92
eğer yağ eksiltiyorsa, segmanlarında bir sorun var demektir.. Motorun açılıp piston segman yemesi lazım, yağ eksilten motorsikleti kullanma.. Diğer motor parçalarına da zarar verirsin masrafın artar. Ayrıca piston segman atmışken bir de temiz bakıma sok, karbüratörünü ayarlattır. Bujilerini değiştir(ngk ile) eğer eski ise bir de depoya baktır korozyon başlamış olabilir.. Çinlilerin 2 senede paslanmaya başlıyor depo bu da benzin kalitesini düşürüyor, benzin otomatiğinde ve filtrede tıkanma yapıyor.. Kısacası piston segman attır, temiz bir bakıma sok :) iyi bir servise git.. Bu işlemleri kenar mahalle motorsikletçilerinde yaptırma, sonra başın ağrımasın.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dediklerinizi yapacağım...inşaallah düzelir.
 
Katılım
28 Eyl 2010
Mesajlar
92
bu söylediklerimi iyi bir servise götürürsen zaten direk söyleyeceklerdir.. Motor yağ yakıyorsa sorunludur.. Çekişten de düşer hızdan da, cebine parayı koy düzgün servise git masraftan kaçınma :)
 
Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
Acil e gitmen gerek, iş sarpa sarmadan, can sıkıcı iş ama motoru ele almak lazım

saygılar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst