garaj

Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
429
Gecenlerde boyle bır konu duymustum sanırım yaratıcılık bu olsa gerek :)maşallah o hurdanın ıcınde bır cevher yatıyor :)
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
1,453
Hocam valla süper daha ne olsun maaşallah :cherry: :)
Gecenlerde boyle bır konu duymustum sanırım yaratıcılık bu olsa gerek maşallah o hurdanın ıcınde bır cevher yatıyor
Tesekkurler az olsa bır onlem aldık ama, bı aksılık cıkmazsa motosıklet onumuzdekı hafta ıcınde satılıyor, kısa dogru yenı motosıkletı atarız, yada peder evden kovarsa, hurdayı karavana cevırır yatarız :queen::queen:
 
Katılım
12 Eki 2010
Mesajlar
202
Gecenlerde boyle bır konu duymustum sanırım yaratıcılık bu olsa gerek maşallah o hurdanın ıcınde bır cevher yatıyor
Tesekkurler az olsa bır onlem aldık ama, bı aksılık cıkmazsa motosıklet onumuzdekı hafta ıcınde satılıyor, kısa dogru yenı motosıkletı atarız, yada peder evden kovarsa, hurdayı karavana cevırır yatarız :queen::queen:

Hayırlısı olsun hocam yenisine kısmet :)
 
Katılım
9 Eyl 2010
Mesajlar
372
hocam gordugum kadari ile motoru biraktigin yer evin karsisindaki bos arazi turunden biryere benziyor.valla hirsizin biri bir gorurse var ya valla gecenin yarisi vincle gelip minibusu de motoru ikisini birden alip goturur.
 
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
313
Sokakta bırakmaktan iyidir ben olsam yan kapıları kaynaklar arrka kapıya da alarm takarım :)
Şaka bi yana cidden yaparım :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
hırsız içeri girip motoru paramparça edip içerde bişey bırakmazsa ne olacak....
ben koymazdım oraya
sakıncalı bir durum....
hırsız sabah kadar istedigini yapar valla...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Ara 2008
Mesajlar
535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
minibusun lastikleri sök yan cam kısımlara saç kaynattırsan saglam olur. birde arsa sizin galiba ?
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
1,453
slm

hırsız içeri girip motoru paramparça edip içerde bişey bırakmazsa ne olacak....
ben koymazdım oraya
sakıncalı bir durum....
hırsız sabah kadar istedigini yapar valla...

3 tarafında komsular var ve karsısında bız oturuyoruz, pek yabancı gırmıyor hemen yanında kopek var, yan tarafında deve kusu cıftlıgı var, Acıkta durupta cocuklar sagını solunu oynayasıya daha ıyı,
Kısmet olursa makıne yarın satılıyor, herkeze tesekkurler, mınıbusun arkası onu kılıtlı
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Çocukken sabah uykumun içine eden evimizin bulunduğu caddeden bir bir geçmeye başlayınca o iğrenç motor sesiyle okul saatinin geldiğinin habercisi olan, rüyalarımın katili, her haline nefretle baktığım yıllar geçtikçe iyice gudubetleşen J9'lardan birinin daha hurdaya çıkmış olması ne güzel :flower:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst