- Katılım
- 14 Nis 2003
- Mesajlar
- 7,150
- Motosikleti
- Yamaha MT-09 Tracer
- Konu Yazar
- #1
Gaziantep motosiklet.net üyeleri sezonu sabah kahvaltısı ile açtı. Dün sabah erken saatlerde Gaziantep’te buluşan 32 motosikletli sürücü önce açık alanda sabah kahvaltısı yaptı, ardından Nizip’e geldi. Kendileri gibi Gaziantep M.T grubuna üye olan Özlem Pastanesi sahibi Sabri Kalkan tarafından karşılanan Gaziantep motosiklet.net üyeleri İstanbul, Antalya, Adana, Osmaniye ve Kilis’ten olmak üzere birçok ilden motosiklet severler bulunduğunu buradan Birecik İlçesine gideceklerini söylediler. Sabri Kalkan tarafından tatlı ikramında bulunan Gaziantep motosiklet.net üyeleri, gördükleri yoğun ilgi karşısında memnun olduklarını söylediler. Bir dönem Nizip Belediye Başkan Adaylarından olan ve “O Bir Beyin” olarak bilinen Adnan Sönmez’de motosiklet merakı olduğunu söyleyerek gençlere taş çıkartırcasına küçük bir gösteri yaptı. Motosiklet Net Gaziantep İl Sorumlusu Ali Aydemir ise araç sürücülerinden biraz daha anlayış beklediklerini ve kendilerinin de bir can taşıdığını unutmamalarını istiyoruz dedi.
Gaziantep MT Nizip Gezisi
Kaynak: Gaziantep NRTmedya
Gaziantep MT Nizip Gezisi
Kaynak: Gaziantep NRTmedya
Ekli dosyalar
Moderatör tarafında düzenlendi: