kardeşim, senle yaşadığımız süreçler başından beri aynı ve yaklaşık 2 yıldır da birbirimizi tanıyoruz. senin için yanlış yönlendirme yapmayacağımı da biliyorsun, çünkü karakterini az çok biliyorum...
1- z 750 hayallerimin motoru idi, ankarada çok şıkışmış bir satıcıdan 9000tl ye 2007 modeli için anlaştık am almadım. neden? çünkü yakıtı, vergisi fazla idi..
2- fazer için ( enginer de tanır ve aynı süreçten o da geçti ) adanada fazer muzaffer abimiz vardır, türkiyedeki tüm fazerları bilir, alır-satar ( abartmıyorum, biliyor. engin de inanmadı ama şehir söylediğin anda oradaki fazerları sayıyor. engin de şok olmuştu).ancak ben ısrarla gsr600dedim. enginer de denedi ve gidip bir gsr aldı
3- fazer ve z 750 karakteri çok farklı motorlar, z 750 denemedim, üstüne oturmadım ama afzer ile deneme sürüşümde ( fazer 2008-abs) viraja yaıp gazı kısınca arka teker kilitledi ve ben kıç attırdım. ben bunu gs 500 ile 1. vites devir sonunda vitesi 2. ye atmayıp debriyajıbırakınca yaşıyordum, sende de aynı motor var, başına gelmiştir. yani 2003-2005 yıllarının eski teknolojisinde bu aksaklık vardı. ancak gsr de ben bunu hiç yaşamadım. kesiciye bile girse yapmıyor.
4- ne alırsan al özellikle abs özelliğini ara. gsr ile şehir içinde bisiklet kullanıyormuş hissini alacaksın. abartı değil, kullananlara sor...
hakkında hayırlısı olsun