FZ-8 2011-2012 ve Kawasaki z750r 2011 arasında kaldım

FZ-8 mi Z750R mı

  • FZ-8

    Oy: 10 62.5%
  • Z750R

    Oy: 6 37.5%

  • Kullanılan toplam oy
    16
Katılım
2 Ara 2015
Mesajlar
20
Arkadaşlar bu hafta motosiketlimi alıcam ancak tam olarak karar veremedim bu ikisinden birisi.FZ-8 2011-2012 ve Kawasaki z750r 2011 fiyat olarak fz8 21K TL - Z750R 24K TL sizce hangisi arkadaşlar.
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
son kasa z750 nin yeşilinin boyası bi guzel bi derin. bu arada bulursan z750nin R versiyonunu al. arka masasi falan daha iyi. bikac iyi ozelligi daha var.
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Z750r tabikide z750 ile z750r arasında baya bir fark var r'ı tercih etmelisin
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ocak 2016
Mesajlar
212
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İkiside güzel ikiside olur seçim yapmak zor hangisinin fiyatı uygunsa onu al.
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Kendi görüşümü dile getiriyim.

Ben motosiklet seçimini sormaktan yana hiç değilim. Heleki bahsettiğimiz motosikletler japonsa hele birde zaten tutulan ve büyük kronik problemleri olmayan motosikletlerse.

Ben motosikletin aşk işi olduğunu düşünüyorum, yani bir kere fz8 in bir kerede z750 nin üstüne oturunca kalbiniz size zaten gerekli cevabı verecektir diye düşünüyorum.

Şahsen ben fuarda Triumph tiger 800 e ve yeni kasa Dl 650 e oturdum.

Yeni kasa Dl beni hiç memnun etmezken tiger çok hoşuma gitti mesela. Ki V-stromsever biri olarak yeni kasa dl yi beğenirim diyerek oturmuştum.

Eski kasa Dl yi tiger a değişmem mesela ama. :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
Z750r ın bariz bir şekilde daha iyi olduğunu düşünmüştüm. Fz-8 fazer kullandığımda motosikletten pek keyif alamamıştım çünkü. Belki yeni modellerde iyileştirme olmuştur.
yurtdışı testlerini merak edip inceledim, karşılaştırmalı testler de vardı. Yorumlarda aralarında bariz bir fark yoktu, yazının sonunda kalbinden geçeni al tarzı bir cümle vardı. Yani hangisi hoşunuza gidiyorsa o motosiklet daha iyi olacaktır diye düşünüyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst