fz 150 - varadero 125 hakkında

Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
931
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Böyle makinaları Türkiye'ye getirmezler.. Getirselerde 10.000'ler isterler..
 
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
931
fazer için karbüratörlü avrupa'ya satılmaz türkiyenin olur diye duymuştum onun için soruyorum :) ayrıca hindistanda üretiliyomuş orda da tutmaz galiba yine bizde olmalı :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fazer 150cc ye benziyor ama, 125cc dediğin varedero çift silindir 125cc den büyük gibi geldi bana :silent:
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
gelmez turkiyeye bu modeller sen kendın satıcı olsaydın bır bak etrafına bu motoru getırsen neyle nasıl rekabetın olurda kaca satarsın
 
Katılım
22 Ağu 2008
Mesajlar
770
Ninja 250 ve Hyosung 250 peynir ekmek gibi gidiyor. Honda vtr 13.000tl istedi satamıyordur herhalde yamahanın bile yzf 125 yüksek fiyatına göre yine satılıyor.
Bu modeller gelmez adamlar dengesiz fiyat politikası izliyeceklerini biliyorlar.
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
251
bu siteden bi arkadaş beldeyama'ya mail atmıştı fz150 için türkiye'ye gelip gelmiyceğine dair, gelen cevap fz 150'nin avrupa normlarına uymadığından, türkiye de avrupa birliği'ne girmek istediği için AB normlarına uymak zorunda olduğunundan, bu yüzden de fz 150'nin türkiye'de satılmasının şimdiki haliyle imkansız olduğunundan, ama ilerleyen zamanlarda motoru AB normlarına uygun hale getirirlerse bi ihtimal olduğunundan bahsediyodu :silent:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
bu siteden bi arkadaş beldeyama'ya mail atmıştı fz150 için türkiye'ye gelip gelmiyceğine dair, gelen cevap fz 150'nin avrupa normlarına uymadığından, türkiye de avrupa birliği'ne girmek istediği için AB normlarına uymak zorunda olduğunundan, bu yüzden de fz 150'nin türkiye'de satılmasının şimdiki haliyle imkansız olduğunundan, ama ilerleyen zamanlarda motoru AB normlarına uygun hale getirirlerse bi ihtimal olduğunundan bahsediyodu :silent:

yani, nenemin sakalı olsaydı ddem olurdu demeye mi geliyor bu :queen:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gelmez,kazara getirirseler de 10.000'e kimse almaz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst