FUARDAN İLK GÖRÜNTÜLER. 27-02-2013

Katılım
28 Eki 2012
Mesajlar
29
http://g1303.hizliresim.com/17/1/km8u9.jpg

http://g1303.hizliresim.com/17/1/km8uk.jpg

işini görür umarım

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:30 ----------

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.419105818176709.1073741825.100002318836872&type=3

bi de benim genelde hoşuma giden motorlarla çekindiğim var tvs nin modeli hoşuma gitmedi değil aslında :)

usta saolasın sonunda birisi koydu :) tip dışında önemli bir fark var mı acaba 2012 modeliyle...
neyse galiba 2. el 2012 alacağız farklı bir şey gelse idi sıfır alırdık da işte neyse.
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
arkadaşlar Salcano standında Wolf modeli var mı? Hiç bakan oldu mu?
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
51
bugün gittim fuara. nedense sönük geldi bana. bütün modelleri bir arada görmek açısından iyi oldu benim için. maxi scooter almayı planlıyordum ama modelleri görünce gözüm korktu ve vazgeçtim açıkcası. çok büyük geldiler. çoğunda ayağım yere tam değmiyor. ilk motor olarak pek mantıklı gelmedi o yüzden bana. honda pcx ilk motor olarak tam bana göreymiş; ona karar verdim.
 
Katılım
9 Mar 2011
Mesajlar
10
HONDANIN NAKED MODELİ OLAN MSX 125 FUARDA VARMIYDI ?

BU MOTORU GÖREN YOKMU :D

---------- Post added at 19:49 ---------- Previous post was at 19:45 ----------

 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
196
Ali,lafım sana değil ama bu hyo ların malzeme kalitesi olayı kabak tadı verdi artık.Sanki herkes usta olmuş ömrü sanayi de geçmiş.Kesinlikle ortanın üzerinde kaliteye sahip..Ne bekliyor millet bilmem ki ducati kalitesi mi?

Kendinden daha ucuz olan cbr den daha kaliteli olmasini bekliyorum. Cbr hem daha ucuz hem viraji daha iyi hem kalitesi , hem daha sorunsuz servisi de adam gibi honda yetkili servisi.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
arkadaşlar,işi dolayısı ile fuara gidemeyenlerdenim.lütfen bol resimlerle süsleyin bu başlığı.(özellikle de honda standı) teşekkürler.
 
Katılım
15 Şub 2011
Mesajlar
644
Kendinden daha ucuz olan cbr den daha kaliteli olmasini bekliyorum. Cbr hem daha ucuz hem viraji daha iyi hem kalitesi , hem daha sorunsuz servisi de adam gibi honda yetkili servisi.
Servis konusunda haklısınız ama cbr nasıl gtr dan ucuz oluyor orasını anlamadım 2012 gtr 9500 tl ,2012 cbr 9900 tl .Hem virajı cbrın nasıl daha iyi oluyor onu da açıklarsanız sevinirm neye dayanarak bunları söylüyorsunuz?Kalite konusuna gelince Honda da titanyum şase varda Hyosungda demir şase mi var?GTR ı Honda yapsaydı CBR ı Hyosung yapsaydı yine bunları söyler miydiniz acaba?
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
196
Lutfen beni yanlis anladiniz ben hyosung u kotulemiyorum aksine bence goruntu ses hiz olarak en iyi motor bu segmentte . Ancak kanuni nin korkunc isbilmezligi var ortada. 3 hafta once hyosung almaya niyeti bozmustum izmirde tum kanuni bayilerine baktim hepsi korkunc izbe kitibiyoz ve hic brinde motor yok ayrica elimde bana verilen fiyat listesinde 10600 tl yeni modeller. Honda cbr 9600 su an yukselis honda da. Bence hyosun hondadan 1000 lira daha fazla edecek durumda degil evet tipi super evet v motor guclu ama sadece bu....

İki motoru da test ettik egitmen arkadasimla hyosungun on amortisorleri ve daha uzun tekerlek mesafesi nedeniyle honda vitajlarda daha stabildi. Not: ikisinde de fab. Cikis lastikleri vardi belki bu da etkilidir. Ayrica ayak peglerinden manetlerine, kadranindan elciklerine kadar cbr de malzeme kalitesi net sekilde daha iyiydi. Zaten honda kendi adini bir motora koyuyorsa oyle de olmasi gerekir daha azi olsa emin olun cbr cok daha agir elestirilirdi. Uzerinde onda degil behcet yazsa benim icin yine de farketmez ben aldigim hizmete urune bakarim. Sirf bu yuzden inazuma almadim. Benim icin sorunsuz kendini kanitlamis olmasi ve kurumsal olarak bana verdigi guven onemli. Belki hyosungu hyosung getirseydi servisini showroom u kendi kursa cok daha farkli olurdu. Tum bunlari gectim japonlari gecmesi icin japonlardan iyi bir motor yapmali ve bence rakipleri hyosungdan iyi ne kadar iyi o tartisilir ama cbr 9600 iken hyosung a 10600 vermek "bence" rasyonel degil . Ayrica ikinci elde de cok deger kaybediyor.

Dedigim gibi kotu motor degil belki ama benim gozumde bu fiyat bu kalite mantikli bir secim degil
 
Katılım
27 Ara 2012
Mesajlar
40
fuara gidecek arkadaşlardan biri zahmet olmassa kanuninin yeni modellerini fotoğraflayabilir mi?:silent:
 
Katılım
22 Mar 2012
Mesajlar
248
Resim atmayı denedim olmadı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:32 ----------

485008_10151450930023476_1691142903_n.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 22:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:36 ----------

Bu motor yuki,bildiğiniz yamaha 125 r nin kopyası fiyatıda 6990 tl.
 
Katılım
24 Eyl 2012
Mesajlar
64
racingler endurolar comuterler konmus bende biraz farklı tarzdan bir kaç resim ekleyeyim :)

4_zpsf82aca84.jpg

5_zpsc554eb6c.jpg

6_zpsb6877003.jpg

7_zps82a28f36.jpg

8_zpsc8e90d22.jpg

9_zpsc5f76b98.jpg

10_zps3c1b038a.jpg

11_zps590bcf60.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 22:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:47 ----------

devam...
f800r_zps40cb86e3.jpg

f800gt_zps928999c2.jpg

maxi4002_zpsd197f61d.jpg

3_zps91696087.jpg

2_zps47ad25db.jpg

1_zpsc30dbdc4.jpg
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
2,647
Arkadaşlar benden tvs apache ve ybr 125 resimlerini isteyen arkadaşlara istedikleri resimleri şimdi yapıştırıyorum sırf siz istediniz diye fuarda resim çektim yoksa çekeceğim yoktu umarım istediğiniz açılardan çekebilmişimdir

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:59 ----------

http://img833.imageshack.us/img833/9439/p1020295mg.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:02 ----------

http://imageshack.us/photo/my-images/833/p1020295mg.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/845/p1020296v.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/689/p1020297e.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/11/p1020298gb.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/27/p1020299br.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/716/p1020300r.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/839/p1020301b.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/831/p1020302e.jpg/

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:09 ----------

http://imageshack.us/photo/my-images/15/p1020304r.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/844/p1020305c.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/27/p1020306j.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/35/p1020307e.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/820/p1020308o.jpg/

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:12 ----------

http://imageshack.us/photo/my-images/59/p1020309r.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/694/p1020310rc.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/853/p1020311s.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/9/p1020312n.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/441/p1020313i.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/29/p1020314n.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/835/p1020315g.jpg/
 
Katılım
4 Haz 2012
Mesajlar
776
Arkadaşlar benden tvs apache ve ybr 125 resimlerini isteyen arkadaşlara istedikleri resimleri şimdi yapıştırıyorum sırf siz istediniz diye fuarda resim çektim yoksa çekeceğim yoktu umarım istediğiniz açılardan çekebilmişimdir

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:59 ----------

http://img833.imageshack.us/img833/9439/p1020295mg.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:02 ----------

http://imageshack.us/photo/my-images/833/p1020295mg.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/845/p1020296v.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/689/p1020297e.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/11/p1020298gb.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/27/p1020299br.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/716/p1020300r.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/839/p1020301b.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/831/p1020302e.jpg/

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:09 ----------

http://imageshack.us/photo/my-images/15/p1020304r.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/844/p1020305c.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/27/p1020306j.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/35/p1020307e.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/820/p1020308o.jpg/

Dur arkadaşım sana yardımcı olayım
http://imageshack.us/photo/my-images/833/p1020295mg.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/845/p1020296v.jpg/"
http://imageshack.us/photo/my-images/689/p1020297e.jpg/"
http://imageshack.us/photo/my-images/27/p1020299br.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/716/p1020300r.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/839/p1020301b.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/831/p1020302e.jpg/
 
Katılım
9 Ağu 2012
Mesajlar
61
ulan bir daha motosiklet fuarına kız arkadaşla gidersem iki olsun. Hiç bir standı rahatça gezemedim.
-Hayır canım yanlış anladın vallahi motosiklete bakıyordum. Yav yemin ederim o modelin yeni kasasını ilk defa gördüm ondan bakıyorum..

gibi muhabbetler adamı düçar ediyor. Ayrıca honda mcx i getirse nakite alacaktım. Apache'nin eski kasasına döndük gene
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Arkadaşlar bugün gezme fırsatı buldum fuarı. Boy 1.70 ve kişisel beklentilerime göre epey model kurcaladım, bi çoğuna alıcı gözüyle bakmaya çalıştım...

En içimin gittiği model : MotoGuzzi V7 ( prestij 10/10, artistik sevmeyen, prestije tapan biri olarak bittim ::huuuh:: )

Üzerinde en rahat ettiğim model : NC700S

( sele kavraması, gidon pozisyonu ve genişliği, diz ile kavrama, parmak kontrolleri... ... hepsi muazzam, nokta hatasız, kusursuz yerindeydi bana göre, tek takıldığım nokta pegler 1-2 cm arkada olabilirdi, durur pozisyonda temas olur )

10.000 TL altı alınabilecek "en" : Honda CRF 250

(Çıplak gözle fotoğraflardan daha albenili, malzeme kalitesi düşündüğümün üzerinde, 10000 limitle fuara alıcı olarak gitsem, alıp dönerdim. 1.70 boy ile merdiven rica ettim üzerine oturmak için :pr: )

Alınanlar : 1 takım, michelin lastik : 180TL / 1 adet neopren full face balaklava 20 TL ( bunu yaz sonundan beri bulamamıştım :pr: )

Diğer ekipman ve aksesuarların birçoğunu mağazalarından daha ucuza alırım hissi uyandı bende, fuara özel bi fırsat göremedim ::huuuh:: )

Genel olarak bugüne kadar gittiğim en güzel Moto Fuarımsısı Bursadaydı, Drag yarışları, Custom aksesuarlar, standlar arası egzoz ve motor sesi kapışmaları, bazı modellerde deneme sürüşleri, canlı müzik... ....

Bu fuar son derece sıradan, dün ne ise bugün o, içindeki herşey için bayisinde daha güzel bilgi edinilip, kurcalanabilir :)
 
Katılım
24 Eyl 2012
Mesajlar
64
En içimin gittiği model : MotoGuzzi V7 ( prestij 10/10, artistik sevmeyen, prestije tapan biri olarak bittim ::huuuh:: )>> stone

10_zps3c1b038a.jpg

kesinlikle :cat: şiir gibi bişey

Üzerinde en rahat ettiğim model : NC700S

( sele kavraması, gidon pozisyonu ve genişliği, diz ile kavrama, parmak kontrolleri... ... hepsi muazzam, nokta hatasız, kusursuz yerindeydi bana göre, tek takıldığım nokta pegler 1-2 cm arkada olabilirdi, durur pozisyonda temas olur )

bende Gladiusta aynı rahatlıgı hissettim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst