Arkadaşlar bugün gezme fırsatı buldum fuarı. Boy 1.70 ve kişisel beklentilerime göre epey model kurcaladım, bi çoğuna alıcı gözüyle bakmaya çalıştım...
En içimin gittiği model : MotoGuzzi V7 ( prestij 10/10, artistik sevmeyen, prestije tapan biri olarak bittim ::huuuh:: )
Üzerinde en rahat ettiğim model : NC700S
( sele kavraması, gidon pozisyonu ve genişliği, diz ile kavrama, parmak kontrolleri... ... hepsi muazzam, nokta hatasız, kusursuz yerindeydi bana göre, tek takıldığım nokta pegler 1-2 cm arkada olabilirdi, durur pozisyonda temas olur )
10.000 TL altı alınabilecek "en" : Honda CRF 250
(Çıplak gözle fotoğraflardan daha albenili, malzeme kalitesi düşündüğümün üzerinde, 10000 limitle fuara alıcı olarak gitsem, alıp dönerdim. 1.70 boy ile merdiven rica ettim üzerine oturmak için

r: )
Alınanlar : 1 takım, michelin lastik : 180TL / 1 adet neopren full face balaklava 20 TL ( bunu yaz sonundan beri bulamamıştım

r: )
Diğer ekipman ve aksesuarların birçoğunu mağazalarından daha ucuza alırım hissi uyandı bende, fuara özel bi fırsat göremedim ::huuuh:: )
Genel olarak bugüne kadar gittiğim en güzel Moto Fuarımsısı Bursadaydı, Drag yarışları, Custom aksesuarlar, standlar arası egzoz ve motor sesi kapışmaları, bazı modellerde deneme sürüşleri, canlı müzik... ....
Bu fuar son derece sıradan, dün ne ise bugün o, içindeki herşey için bayisinde daha güzel bilgi edinilip, kurcalanabilir
