Fuarda Unutulan Motosiklet

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaslar Gecen Hafta Biliyosunuz Fuar Vardi Arkadasin Biri Fuara Motoruyla Gitmiş Yeni Model Motorlari Görünce Akli Basindan Gitmiş Olacakki Kendi Motorunu Fuarda Unutup Gitmiş Motorun Sahipsiz Oldugunu Anlayan Fuar Yetkilileri çareyi Motorun Markasina Bakip Bayii Aramakta Bulmuş şuan O Motor Bi Bayide Sahibini Bekliyo Marka Ve Modeli Asya 150 T1 Renk Gri Sahibi Kimse Gitsin Alsin Motorunu :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Valla Dün Motor Almaya Gittiğimde Bayideki Cocuk Söyledi Plakasini Yazdim Ama Nereye Yazdim Bilmiyom Kaç Kişi Fuarda Motor Unutmuşturki Buraya üyeyse Utandirmayalim Arkadasi :)
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
unutan kişi okursa bilir zaten ama arkadaşlarından plakayı bilen varsa diye demiştim. bilmiyosan yapacak bişey yok zaten :)
 
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
22
dostum plakayı yazsaydın çok iyi olurdu.çünkü tarifini verdiğin motordan çalınmıştı burdan bir arkadaşın.Bunda bir iş var kim motorunu unutur.:rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
arıza falan yapmıştır...yeşilköyde napsın garip...eliyle otobandanmı götürsün...birine emenat etmiştir...oda salladıysa sahipsiz diye bırakmışlardır...bir tane mondıal 125likte kaza yapmış bir şekilde (dağılmış ama iskeletin üstünde sallanıyo parçalar) bebek sahilde bir yalının önünde duruyor 3 gündür...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yaw arkadaşlar bu tip olaylar olabiliyor. İnsanlık hali, yada bir hastalık olabilir. Televizyonda seyretmiştim bir iki sene önce. Adam arabasıyla Konya'dan Ankara'ya gidiyor, Ankara'da işini gördükten sonra otobüsle oturduğu şehir Konya'ya dönüyor, arabasını evinin önünde bulamayınca polise çalıntı diye bildiriyor. Akşam olayı karısına anlatınca, karısı salak mısın sen zaten Ankara'ya otomobilinle gittin diyor ve durum böylece ortaya çıkıyor.
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Belki adam gördüğü motorlar karşısında dayanamadı kalp krizi geçirdi ve tahtalıköyü boyladı. Rahmetlinin arkasından konuşmayın. Cık cık cık

:p
 
Katılım
17 Tem 2005
Mesajlar
85
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
demek motorum bayide,ben de çalındı sanmıştım.neyse yarın gidip alayım bari.hangi bayi demiştiniz:D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ara 2005
Mesajlar
57
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ARKADAŞLAR SİZ CİDDİMİSİNİZ... :silent:
BENİM MOTORUM ÇALINDI...
FUARDAN 2-3 GÜN ÖNCE.... :pr:
ASYA T1 GRİ BAAARIP DURUYORUM....
AŞK OLSUN WALLAAAA :cyclopsan
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
KIRO-S' Alıntı:
ARKADAŞLAR SİZ CİDDİMİSİNİZ... :silent:
BENİM MOTORUM ÇALINDI...
FUARDAN 2-3 GÜN ÖNCE.... :pr:
ASYA T1 GRİ BAAARIP DURUYORUM....
AŞK OLSUN WALLAAAA :cyclopsan

Git bak bence hemen,çalan kişi belki de orada bırakmıştır.Unutma işi gibi gelmiyo bana bu olay çünkü:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ara 2005
Mesajlar
57
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tsahin' Alıntı:
dostum plakayı yazsaydın çok iyi olurdu.çünkü tarifini verdiğin motordan çalınmıştı burdan bir arkadaşın.Bunda bir iş var kim motorunu unutur.:rendeer:

ARKADAŞLAR SON OLARAK BU MOTORU KİM GÖRMÜŞ...
BEN TAM ANLAMADIM.
:silent: ŞİMDİ ÇIKIP GİDECEM... :silent:
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
serkan79 arkadaşımız görmüş en son bayinin birinde.
detayları bayinin adını yazsın da hemen bi git bak abi sen.
inşallah senin motorundur, inşallah bulursun motorunu:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst