Fuarda kaybolan makinem

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
Hep beraber samımı ortamda arkadaşlarımızla kahvaltımızı yaptıktan sonra fuara yol aldık bır takım aksılıkler meğerse beni beklıyormuşta haberım yokmuş mt standına eşyalarımızı bıraktık içersı sıcak olacaktır dıye ikinci el motosıkletlerın bulunduğu bır stand da bıraz sohbetımız oldu ve yukarıya cıktık bır cekiliş için form doldurdum ve bır markanın standdına gecıp bır kaç kask baktık ve ardından yenı bır model motosıkletın resmını cekmek istediğimde ise yeni almış olduğum sony marka sıyah makınemın olmadığının farkına vardım :pr::pr::pr: panık bır halde aranmaya başladım ama nafıle hanı insan gercekten severek bır sey alır ya ben o makıneyı severek almıştım gerekli yerlere kayıp notumu verdım sağolsunlar ilgılendıler :cat:sonra fuar içinde manyak gıbı fotoğraf çekenlerın eline bakıyordum tabii sonuç yok ... şaşırmadım ama bı ihtımal işte sonra arkadaşlarımızla ufak bır gezi planladık ve ben ümidimi kesmiş bır halde motorumun yanına geldım :pr::pr::pr: aha buyur burdan yak motosıkletımın anahtarları yok :cyclopsan:cyclopsan tekrar içeri girdım kalabalık nereye bakınayım direk danışmaya gıttım .Cok şükür anahtarlarımı orada buldum bu ıyı haber yoksa eve yedek anahtarları almaya gıdecektım arkadaşlarım benı beklıyorlar sağolsunlar hepsıne teşekkür ederım . :cat: yola cıktık ve resmen yolda camur yağıyor ara ara gaz acıyoruz o da ne motosıkletım teklıyor ve benzın bıtti kullandığım motorda benzın göstergesı yok neyse yedeğe aldım istemeyerek otabanın kenarında bulunan benzın istasyonuna tersten gırış yaptık ve bu sorunu da halledıp yola devam ettık yıne güzel bır ortamdan sonra eve sağsalım döndüm dükkanda oturuyorum eşim tlf. actı ve cocuklarla kendısını karşılamamı istedı tam dükkanımın karşısında mınubüs durdu dedim bu bızımkıler fırladım karşıya gectım mınubüsün önunden kapıya ulaşacaktımki :pr::pr::pr:şöfer gaza bastı hafıften vurdu ve durdu yere düşmedım ama son gol buydu :wiinkk:eve geldım ufffff dedım ne gündü ama
ŞİMDİ TANIDIĞIM ARKADAŞLAR DIŞINDA TANIMADIKLARIMDAN BIRININ ELİNE MAKINEM OLAKİ GECTİYSE İÇİNDEKİ RESIMLERDEN BENI TANIR ZATEN VALLA ACAYIP SEVINIRIM :)üzerine soğuk su iç diyenler olmasın kahve su gazoz ne varsa hepsini içtim ama içim acıdı arkadaşlar daha yeni almıştım makınemı kartımla o kadarda para ödemiştım evet kendi dıkkatsizliğim ama bulanın da nıyetı ıyı değilse hayrını görmesın valla neyse okuduğunuz için teşekkür ederım :rendeer:
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Geçmiş olsun yıtık zordur bilirim...
 
Katılım
24 Tem 2009
Mesajlar
68
severek alınan birşeyin değeri ne olursa olsun; ister 5ytl ister 50 milyar olsun insana evlat acısı gibi koyar çok iyi anlıyabiliyorum. ayrıca diğer olaylar içinde çok geçmiş olsun dostum. bir hocaya nazar duası okut bence :D
 
Katılım
13 Tem 2006
Mesajlar
735
arkadaşım çok üzüldüm gerçekten.başına gelmeyende kalmamış valla.inşallah bulan kişinin vicdanı sızlarda gönderir sana
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Benimde birinci gün hiç açılmamış kısa marlboro paketim çalındı, çalan totoşa lanet ediyorum, gırtlak kanseri olursun inşallah.:farao:
 
Katılım
25 Kas 2009
Mesajlar
309
yok böyle bir gün geçmiş olsun, neyseki seni ve ailenini başına sağlık olarak kötü bir şey gelmemiş. inşallah makinayı bulursun Allah tan ümit kesilmez
 
Katılım
18 Tem 2009
Mesajlar
275
qecmiş oLsn abicim üzüLdm ŞansızLık Kötü Birsey Herkezin Başına Zaman Zaman Geliyor ama üzüntünü gidericek bir kac kelime var bunlardan ikisi.. Başımın Gözümün Sadakası OLsn vede Cana Gelceğine MaLa qeLsn Bırak Giden Gider Sıkma Canını aLLah sana bir tane daha iisini kısmet etsn..
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
Kardeşim geçmiş olsun ama gözün aydın da diyebilirim sanırım makınan bende :)

BAZI ARKADAŞLARIM BİLİR HEPİNİZ BİLMESENİZDE FUAR ZAMANLARI YAKIN ARKADAŞIM OLAN KARDEŞLER MOTOSİKLETİN STANTINDA GÖREVLİ DURURUM,
SANIRIM BİZİM RAFLARIN ÜSTÜNDE UNUTMUŞUN FOTOĞRAF MAKINANI VE BENİ ZİYARETE GELEN BİR ARKADAŞIM ÜRÜNLERE BAKARKEN BULMUŞ BANA GETİRDİ SORAN OLURSE VERİRSİN DİYE ANCAK FUAR ÇOK YOĞUN OLDUĞU İÇİN MALUM NEFES ALAMIYORDUK AÇIP BAKAMADIM BİLE
BUGÜN GÜN İÇERSİNDE BAKTIM VE KAHVALTI RESİMLERİNİ GÖRDÜM TANIDIK BİRİNİN OLDUĞU MALUMDU BEN TOPİK AÇICAKTIM AMA SEN ZATEN AÇMIŞSIN NUMARAMI YAZIYORUM GÜNDÜZLERİ BEYLİKDÜZÜNDEYİM EĞER YAKINSAN GELEBİLİRSİN VEYA MÜSAYİT Bİ ZAMANDA GÖRÜŞÜP MAKINANI ALABİLİRSİN..


0532 779 97 01
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ağu 2008
Mesajlar
369
Sinan abi gözün aydın, Mert kardeşime de buradan teşekkür ediyorum:rendeer:
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
Kardeşim geçmiş olsun ama gözün aydın da diyebilirim sanırım makınan bende :)

BAZI ARKADAŞLARIM BİLİR HEPİNİZ BİLMESENİZDE FUAR ZAMANLARI YAKIN ARKADAŞIM OLAN KARDEŞLER MOTOSİKLETİN STANTINDA GÖREVLİ DURURUM,
SANIRIM BİZİM RAFLARIN ÜSTÜNDE UNUTMUŞUN FOTOĞRAF MAKINANI VE BENİ ZİYARETE GELEN BİR ARKADAŞIM ÜRÜNLERE BAKARKEN BULMUŞ BANA GETİRDİ SORAN OLURSE VERİRSİN DİYE ANCAK FUAR ÇOK YOĞUN OLDUĞU İÇİN MALUM NEFES ALAMIYORDUK AÇIP BAKAMADIM BİLE
BUGÜN GÜN İÇERSİNDE BAKTIM VE KAHVALTI RESİMLERİNİ GÖRDÜM TANIDIK BİRİNİN OLDUĞU MALUMDU BEN TOPİK AÇICAKTIM AMA SEN ZATEN AÇMIŞSIN NUMARAMI YAZIYORUM GÜNDÜZLERİ BEYLİKDÜZÜNDEYİM EĞER YAKINSAN GELEBİLİRSİN VEYA MÜSAYİT Bİ ZAMANDA GÖRÜŞÜP MAKINANI ALABİLİRSİN..


0532 779 97 01

mert arkadaşım vallahı cok sevındım bende kardeşler standına ikinci uğramış olduğum yerdı ama ismını yazmadım yanlış anlaşılmasın dıye cok sevındım valla inanamazsın cok teşekkür ederım . yanına uğrayıp almak isterım bu vesıleyle tanışmış oluruız bırazdan tlf acacağım sıze :rendeer::rendeer::rendeer:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Eee benim sigara nolucak.::miiz1::
 
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
vayyyy be makınayı mtden bırının bulması harbiden süper olmuşş.bulunduguna sevındıkte bu olayların hepsı aynı gun olması cok garip:pabi herhalde o gun yıkanmadın en kötü bunu düşünüyorum vallahi:queen::queen:
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
ilgılenen arkadaşlarıma cok teşekkür ederım ve özellıkle mert arkadaşıma cok teşekkür ederım harbıden sevındim tekrar tekrar teşekkür edıyorum :rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
gözün aydın.Bak Biryerde Bırakmışsındır Biri Bulur Bir şekilde sana getirir dedim ama gerçekten bu çook B li cümleyi inanarak ve kalben söyledim.senin adına da çook sevindim...Allah sevdiği adama önce eşeğini kaybettirir sonra da buldurur derler:queen::queen:
bu arada helal sana mert.Allah razı olsun....
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Başlık amacına ulaşmıştır..
mutlu son ... dağılın kardeşim tamam bulundu makine...:cherry:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst