Yani sanki büyük markalar katılsa 3'er 5'er motor satın alacağız. Sanki Bmw almamamızın sebebi Bmw'nin fuara katılmaması. Beyler biz burada 3-5 kişiyiz, hepimiz birbirimizi biliriz.
Bu kadar da önyargılı olmayın fuara. Fuar bir gelenektir, motora başlamayı es geçiyorum kiminizin daha doğmadığı zamanda bile fuar yine vardı. O yüzden "ooooo yamaha gelmiyor, honda gelmiyor" diye artistlik yapmak ayıp. Siz gelin, toplu gelin, kulüp olarak gelin.
Honda gelse ne olacak? Yamaha gelse ne olacak? Süremeyen adam gibi Nc mi izleyeceksiniz? Apaçi gibi R25 mi göreceksiniz?