- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
dishy' Alıntı:Uzak düşmezse beni de burdan alsana:mrgreen: :mrgreen:
arkadasim nerede istanbul muhabbeti varsa icindesin...noluyo ya...biz antalyaya karisiyomuyuk yav...naber dishy...bak ben taaa ambarli limanindayim...nete takildim ilk sana meriba diyom...bi gemiye atlayip yanina gelimmi...davet edersen tabi...