Fuara persembeden gidenler barnak kaldırsııııın????

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
dishy' Alıntı:
Uzak düşmezse beni de burdan alsana :p :mrgreen: :mrgreen:

arkadasim nerede istanbul muhabbeti varsa icindesin...noluyo ya...biz antalyaya karisiyomuyuk yav...naber dishy...bak ben taaa ambarli limanindayim...nete takildim ilk sana meriba diyom...bi gemiye atlayip yanina gelimmi...davet edersen tabi...:p
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
napiyim abi ya fuarlar orda,,kenanım orda,,siz ordasınız :salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst