Fuara persembeden gidenler barnak kaldırsııııın????

Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
410
Arkadaslar fuara yarın gidenler kucuk kucuk gruplar halinde bulusup gidebiliriz malumunuz yol uzun kimse tek basına o yollarda sefil olmasın... Hadi barnakları gorelim????
Birim :p
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
410
ossun yaa napalim... Ben insanliga faideli olmak icin yazdim, malum hafta ici herkes calisiyor heralde gelenler hep cumartesi pazar gelecek....
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
alestacım herkez senin gibi evde yatamıyor :mrgreen:

çalışmasam ben eşlik ederdim valla bide hafta sonu giderdim
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
"alestevardiya", Ben düşünüyodum.Baktım perşembe için hareketlenme yok Cuma dediydim ama belki beraber gidebiliriz.Arabayla gidicem uygun biyerde öğleye doğru buluşup gidebiliriz.
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
"dishy",Olur valla Anadolu yakası nası olsa.:cherry: uygun biyer olarak Ankara nasıl?
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
410
DARKDIAMOND:Tamam vedo da var... bende arabayla gitmeyi dusunuyodum ama farketmez birimiz alsak yeter... Biz saat 13 gibi cıkalım dedik sen ne dersin?? Ozelden telefonunu yaz istersen konusalım??
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
dishy' Alıntı:
yok izmir olsun :p :p :mrgreen:

Farketmez.İzmir'de aynı zaman,olur yani:cherry:


"alestevardiya",mesaj gönderdim.13:00 benim için gayet uygun olur.Birlikte gidersek hem fikir alışverişide yapmış oluruz.:cat:
 
Katılım
10 Nis 2005
Mesajlar
175
Bende perşembeden başlıyorum fuara, ama size katılamayacağım yolda,
artık orda görüşürüz heralde, benim evime 10dk'lık mesafede zaten fuar alanı :)
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Büyük ihtimal standa uğrarız hepimiz.Buluşma yeri 14:00 gibi orası olur herhalde.
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
İlk günden ben de fuardayım, gidiş saatim ve şeklim belli değil ama motosiklet.net standında görüşmek üzere...
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
99
sevgılı alestevardıya pazar gunu için seni listeden sileyimmi eger gelmeme veya gelme durumunu bıldırırsen sevınırım
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
"alestevardiya"."vedo" ve ben dün çok güzel bir fuar gezisi yaptık.Baya bi fotoda çektik."vedo" kardeşim bugün yarın buraya atar resimleri.Ben bidaha gidicem bu fuara.Cts büyük grupla orda olmayı acayip istiyorum.Şartları zorlamak lazım dimi?:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst