Fuara davetıyesız gırılır mi ??

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
arkadaslar benım merak ettıgım bı konu varda fuara davetıyesız gırılıyormu yardımcı olursanız sevınırım
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Davetiye yoksa parayla girersin.:mrgreen:
Ama fuara katılacak firmalar var, onlardan
davetiye temin edebilirsin.
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
bunu sorman için topak açmana gerek yoktu .. ama madem merak ettin soyliim .. 1 boy birde portre resim ikametgah ve tc kimlik no lazım(((((((:)

evet davetiye gerekli.
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Davetiyesiz girilse, niye davetiye olsun; niye insanlar parayla davetiye alsın :cherry:

Başlık amacına ulaşmıştır.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst