celıl ybr Katılım 13 Ocak 2008 Mesajlar 1,903 19 Şub 2008 Konu Yazar #1 arkadaslar benım merak ettıgım bı konu varda fuara davetıyesız gırılıyormu yardımcı olursanız sevınırım
arkadaslar benım merak ettıgım bı konu varda fuara davetıyesız gırılıyormu yardımcı olursanız sevınırım
okyanus43 Katılım 2 Eyl 2006 Mesajlar 869 19 Şub 2008 #2 Davetiye yoksa parayla girersin.:mrgreen: Ama fuara katılacak firmalar var, onlardan davetiye temin edebilirsin.
Davetiye yoksa parayla girersin.:mrgreen: Ama fuara katılacak firmalar var, onlardan davetiye temin edebilirsin.
jesse Katılım 26 Şub 2006 Mesajlar 3,292 19 Şub 2008 #3 bunu sorman için topak açmana gerek yoktu .. ama madem merak ettin soyliim .. 1 boy birde portre resim ikametgah ve tc kimlik no lazım((((((( evet davetiye gerekli.
bunu sorman için topak açmana gerek yoktu .. ama madem merak ettin soyliim .. 1 boy birde portre resim ikametgah ve tc kimlik no lazım((((((( evet davetiye gerekli.
Prometheus Katılım 8 Tem 2004 Mesajlar 7,735 19 Şub 2008 #4 Davetiyesiz girilse, niye davetiye olsun; niye insanlar parayla davetiye alsın :cherry: Başlık amacına ulaşmıştır.
Davetiyesiz girilse, niye davetiye olsun; niye insanlar parayla davetiye alsın :cherry: Başlık amacına ulaşmıştır.