- Katılım
- 1 Kas 2008
- Mesajlar
- 6,872
- Konu Yazar
- #181
estğfirullah 
-----küstürüp soldurmayın yare birşeyler söyleyin kafamı bozdurmayın-----![]()
Fuarda da olsa aranıza katıldım herkes kafa.Herkese selamlar garipçede güzel bir hava olurda görüşürüz inş.![]()
Bu sene fuardayız yıne inşallah güzel bır fuar olur