Fren balatası gıcır gıcır gıcır gıcırdıyor :)

Katılım
4 Ocak 2014
Mesajlar
30
S.a arkadaşlar Yuki spitzer 250 kullanıyorum. Motor " çoğu zaman " frene bastığımda gıcırdama yapıyor. internetten baya araştırdım balataları temizledim falan yok bi 10-15km sonra tekrar başlıyor gıcırdamaya frene basmaya utanıyorum. Motora bakıyolar kaslı bişe ses sanki ayrı bi dünyadan geliyor :D galiba daha kaliteli bir balata almam lazım ama nasıl alırım. hangi balata uyar yada sanayiye gitsem kaliteli bi balata kestirip koydurabilirmiyim nasıl olur bu işler ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst