fragrance_chaplin aplamızın doğum günü(29)

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fragrance_chaplin bu gün doğum günüdür kendisine nice mutlu yıllar dilemek istiyorum ALLAH motosikleti ve ailesi ile ona uzun omürler versin..

doğomgunün kutlu oollsooooonnn..:p


 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Doğum gününüz kutlu olsun :rendeer:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Nice mutlu yıllar Burcu.......:rendeer:

Allah seni sevdiklerine bağışlasın...:rendeer:
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
nice mutlu yillara :rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
Nice mutlu senelere kazasız motosikletli günler ablası :p 29 karakter :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146

Nice yıllara fragrance_chaplin. :rendeer: Bu arada Belçika mt'nin gezileri görmek dilegiyle:p
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
doğum gününüz kutlu olsun, sevdiklerinizle birlikte nice senelere :)
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Yeni yaşınızın dilediğiniz gibi geçmesi dileğiyle:rendeer:
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
türkiye demi kensi. yurt dışına yerleşeceğinden motorunu satıyodu yanlış hatırlamıyosam:silent:
nice senelere diyelim kendisine, doğum günü kutlu olsun:rendeer:
 
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
869
Herkese teşekkür ederim güzel dilekleri için.:rendeer:
06bluedragger başlık için teşekkürler!:rendeer:

türkiye demi kensi. yurt dışına yerleşeceğinden motorunu satıyodu yanlış hatırlamıyosam:silent:
nice senelere diyelim kendisine, doğum günü kutlu olsun:rendeer:

Belçikadayım ben 17 Şubattan beri Eylül başı gibi gelicem ama İstanbul'a dostlarımı ailemi görmeye.Motorum hala satılık ve Şaşkınbakkal-İstanbulda duruyor.Babam ilgileniyor pembişimle.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Nice mutlu senelere ulaşmanızı diliyorum,doğum gününüz kutlu olsun.
 
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
869
Nice mutlu senelere ulaşmanızı diliyorum,doğum gününüz kutlu olsun.

Teşekkür ederim İhtiyar.:rendeer:
Kendi yaptığım doğum günü pastamdan ikram edeyim sizlere :)
piknik1tw3.jpg


piknikyakntt3.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
Etiketler: caplin, dogum gunu, fren musuru, karasimsek, legen, pasta, yumurtaa

Bu arkadaş müthiş etiketler hazırlar...:p:p:p
İyi ki doğdunuz efeem... :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Etiketler: caplin, dogum gunu, fren musuru, karasimsek, legen, pasta, yumurtaa

Bu arkadaş müthiş etiketler hazırlar...:p:p:p
İyi ki doğdunuz efeem... :)

burcu ablanın pastasıyla beraber süper olur dimi..:queen:

pasta gerçekten harikaaa..:rendeer:

1 dilim yemezsem çatlarım..:cat:

fasulye..:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst