ForumcularA Benden Hediye Olsun

Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
629
PC İÇİN MASA ÜSTÜ YAPARSINIZ DİYE KOYDUM
























































































 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
çok teşekkür ederiz, bunların içinde en sempatik olanı bana göre yamaha nın motorları
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Ağzım sulandı...

Bu parasızlıkta çoluk çocuğun rızkını Hayabusa'ya, SRAD1000'e harcatacaksınız bana...

Töbe töbe..
 
Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
629
Inanın Kımsenın Yemını Bozmuk Için Koymadım En Içten Mahsum Dıleklerımle Koydum:queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Fatih en alttan ikinci fotoyu kaldırırmısın ( siyah 1000rr ),o motor hoş hatıralar uyandırmayalar bilir görenlerde
 
Katılım
8 Kas 2007
Mesajlar
372
çok guzel toplamıssın hemen bır dosya yaptım.tskler...:rendeer:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Hiç beğenmedim, bir kere benim motorun fotosu yok:pale::p:p:p

Teşekkürler:cat: bir de güzelim Foresight olsa:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst