Forum Oyunu: Herkes Bi alttakine soru sorsun

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
az çok anlarım anlaşılmayacak bişi yokki gerçi motoruna bağlı :queen:

alttakiiii!! basket maçına geliyomusun

hayır gelmiyorum
söyle bakalım hayatında benzin bitip te kac kere motosiklet ittin:queen::queen:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
du bi sayıyım 3yılda toplam 2 kere sizinle :) 1 kere kız arkadaşımla 3 kez de tek başıma toplam 6 :queen: :pr:

altakki kardeşim sen geliyonmu bari basket maçına
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
[MT İstanbul] un maçı bu muğla tayfasıyla anahtarına :queen:

alttaki nba de en çok sayıya ulaşan sporcu kimdir
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
ortamı şenlendirmek vede alttakine soğuk terler döktürmek için

icraatını en beğendiğin mt il gurubu hangisi
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tabiiki istanbul

alttaki hayalindeki model hangisi motosiklet modeli??
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
babaannemle orutup yalan rüzgarını seyrederdik çok ufaktım :queen:

alttaki naked mı züperzıportmu
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tabiki değil o bir züperzıport

alttaki sitede en uyuz olduun üye hangisi
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Johny:cherry:

Alttaki, Başbakan olsan Türkiye'de düzelteceğin ilk 3 şey ne olurdu?
 
Katılım
14 Tem 2007
Mesajlar
551
1-terör
2-anarşi sorunu
3-ekonomi

alttaki dl1000 mi caponord mu varadero mu?
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
hay allah tamda adamına sordun bu soruyu :) bi tane capanord var 2006 21bin ytl siyah gprs falan var bi 99 model xl 1000 var 11.5 bin ytl dl 1000 bakmadım ama param olsaydı caponordu alırdım hiç düşünmeden hemde.



alttaki sence mantıklımı söylediklerim?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben bi poh anlamadım..

benzin fiyatları ne zaman düşer..
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Hiçbirzaman düşmez benzin fiyatları aksine katlanarak bize girer :)

Bana gıcık oluyormusun ayrıca sitede kıl olduğun 1 kişiyi ve sevdiğin bir kişiyi yazabilirmisin?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hiçbirzaman düşmez benzin fiyatları aksine katlanarak bize girer :)

Bana gıcık oluyormusun ayrıca sitede kıl olduğun 1 kişiyi ve sevdiğin bir kişiyi yazabilirmisin?

hayır sana gıcık olmuyorum mt de çok sevdiğim arkadaslardan birisin..:rendeer:

kıl olduğum kişi yeni üye olup küçük yaşta kendinden yaşça büyük insanlara hakaret etmek forum sakinlerini rahatsız etmek abuk sabuk mesaj yazmak(genelde msj sayısı artsın diye yaparlar) bu tür insanlara gıcık oluyorum..:pr:

sevdiğim kişi tabiki kız arkadasımı seviyorum baska kimi olcak..:rendeer:
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
619
Üstteki malesef soru sormayı unutmuşsun:pr: belkide ondan uzaklaştırıldın:)
Alttaki yada diğer sayfadaki avatarım hakkında ne düşünüyorsun, çokmu sıradan?:cherry:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nevet oldukça sıradan. sadeliği seven bi tipsin belki de :)

alttaki sana soruyorum,

kızlara hava atmak için en çok ne yaparsın :)
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
177
ben kız oldugum için kızlara hava atmama gerek yok ehehhe.
alttaki sana soruyorum:
bugüne kadar keşke yapsaydım dedin ve yapmadın için pişman oldun ne var?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst