- Katılım
- 28 Ara 2017
- Mesajlar
- 294
- Konu Yazar
- #1
https://www.youtube.com/watch?v=UrEpAUi_QKA
Az önce izledim ve baya hoşuma gitti. Özetle, Motul alanlar tekrar düşünsün derim. Gaz yağı yine idare eder gözüküyor. Wd-40 hiç önerilmezken o da iyi sonuç çıkarmış. Parası olanlar için ise en iyisi IPONE gözüküyor.
Az önce izledim ve baya hoşuma gitti. Özetle, Motul alanlar tekrar düşünsün derim. Gaz yağı yine idare eder gözüküyor. Wd-40 hiç önerilmezken o da iyi sonuç çıkarmış. Parası olanlar için ise en iyisi IPONE gözüküyor.