Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 3 Haz 2006
- Mesajlar
- 1,181
- Konu Yazar
- #1
Araçları dört teker olsa da F1 sonuçta bir motor sporu ve benim gibi birçok insanın bu spora (bazıları bu işin sporla alakası olmadığını düşünebilir) ilgisi olduğu inkar edilemez bir gerçek. hal böyleyken ve dünyanın en büyük motor sporu organizasyona bu kente geliyorken, kaçırmak olur mu? Tabi ki olmaz ama biraz da imkan ve zaman meselesi... Ben şartları zorlayıp gitmeyi düşünüyorum var mı başka gelmek isteyen?
F1'de neymiş diyenler için birkaç link vereyim, faydalı olabilir:
http://www.formula1.com
http://www.formula1-istanbul.com
http://www.msoistanbul.com