Fly'ımızı aldık. Fotolarla huzurunuzda :)

Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Öncelikle maşallah, nazar değmesin.

UNB-03-P.jpg


Bugün 2008 model sadece 426km. deki scooterımızı aldık arkadaşlar. Görünüş çok güzel ve kullanım tarzı olarak çok rahat. Sanki kendinizi havada yer çekimine karşı çıkarcasına uçuyormuş gibi hissediyorsunuz. Çünkü nexustan sonra bana bu oldukça hafif geldi. :) İnanır mısınız, bi ara nexusu satmayı bile düşündüm. :mrgreen: Çok pratik yaa ve şirin. Başlangıç motoru olarakta bir bayan için oldukça ideal.

Kız arkadaşım, canım, herşeyim [@daksuzek], iyi günlerde kullan, allah kaza bela göstermesin. Tekerin düz bassın. :wiinkk::cherry:

İşte şirinenin fotoğrafları;

dsc00004largekz7.jpg


dsc00005largefm2.jpg


dsc00007largeyy9.jpg


dsc00008largeku8.jpg


dsc00010largexf4.jpg


dsc00011largeff6.jpg


dsc00012largenb0.jpg


dsc00013largeho5.jpg


dsc00014largerl1.jpg



Hepinize kazasız sürüşler arkadaşlar. :rendeer:
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
şookkkk şekermişşş.allah kaza bela vermesşn.tekeriniz düzzz bassın.
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Hayırlı olsun.Güle güle kullanın.Allah kaza bela göstermesin:cat:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
güle güle kullansın çok güzel bi makinadır ee öyle bi kapı önüne 125zn alcak değildin heralde :cat:
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Harika,hayırlı olsun,kazasız belasız sürüşler.
 

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
çok temiz ve güzel bir motor aldınız hayırlı olsun kaça aldınız acaba
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
100
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Öncelikle maşallah, nazar değmesin.

UNB-03-P.jpg


Bugün 2008 model sadece 426km. deki scooterımızı aldık arkadaşlar. Görünüş çok güzel ve kullanım tarzı olarak çok rahat. Sanki kendinizi havada yer çekimine karşı çıkarcasına uçuyormuş gibi hissediyorsunuz. Çünkü nexustan sonra bana bu oldukça hafif geldi. :) İnanır mısınız, bi ara nexusu satmayı bile düşündüm. :mrgreen: Çok pratik yaa ve şirin. Başlangıç motoru olarakta bir bayan için oldukça ideal.

Kız arkadaşım, canım, herşeyim [@daksuzek], iyi günlerde kullan, allah kaza bela göstermesin. Tekerin düz bassın. :wiinkk::cherry:

İşte şirinenin fotoğrafları;

dsc00004largekz7.jpg


dsc00005largefm2.jpg


dsc00007largeyy9.jpg


dsc00008largeku8.jpg


dsc00010largexf4.jpg


dsc00011largeff6.jpg


dsc00012largenb0.jpg


dsc00013largeho5.jpg


dsc00014largerl1.jpg



Hepinize kazasız sürüşler arkadaşlar. :rendeer:

İyi dilekleriniz için teşekkürler arkadaşlar..

Yardımları için aşkıma öncelikle teşekkür ediyorum. :))
Allahım kimseye kaza bela göstermesin.AMİN...
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
İyi dilekleriniz için teşekkürler arkadaşlar..

Yardımları için aşkıma öncelikle teşekkür ediyorum. :))
Allahım kimseye kaza bela göstermesin.AMİN...

AMİNNNNN!!! Ne demek hayatım, dikkatli ve tam koruma kullanacağına eminim. :wiinkk: Bu konuda içim çok rahat... :rendeer:

Hepinize teşekkürler arkadaşlar. :rendeer:
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Motosiklet geröekten çok güzelmiş.Allah ablamıza kazasız sorunsuz kullanmayı nasip etsin.Saygılarımla:bounce:
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
hayırlı olsun çok şirin gerçekten.dün metro markette görmüştüm 2999 ytldi fiyatı yanılmıyosam...
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ozzy73,Beatten hem iyi hem daha ucuz !
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst