Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
arkadaşlar videoyu sonuna kadar izlemeden yorum yapmayalım.
Videoya baktıgımızda motosikletin aracın ön sag çamurluguna vurdugunu görüyoruz. peki bir soru duran bir araca arkadan hızla yaklaşırken nasıl oluyorda ön sag çamurluğa vurabilir.
Olay yerinde birinin iddası ise; araç sürücüsü motosikletlinin en az 120 km hızla geldigini söylüyor fakat kaza yapan arkadaşımız çarpma esnasından sonra en fazla 3 metre sürüklenmiş. 120 km ile giderken bir yere çarptımızda 3 metre sürüklenmek size mantıklı geliyor mu?
Burda en uygun senaryo araç emliyet şeridine girmeden sag aynasını kontrol etmedi bu sırada arkadan motosikletli arkadaşımız geliyordu ve tam aracın emliyet şeridine çıkmak için yöneldigi sırada bizim motosikletli arkdaşımız sag ön çamurluktan vurdu. bana en uygun senaryo bu geldi. başka türlü o aracın sag ön çamurluguna vurmasının mantıklı bir açıklaması yok gibi görünüyor.
Burda ne olursa olsun motosiklietli arkadaştada hata var. Emliyet şeridinden gitmek bu tür kazalara davetiye çıkarmak demek.
biz her ne kadar açıklama yapalım bir taraflarımızı yırtalım yinede işine gelmeyen insanların bir kulağında girip diğerinden çıkacaktır bu laflar...r:r:r:
arkadaşımıza allah gani gani rahmet eylesin...geride kalanlara sabır versin...ale:
Çok yavaşmış ömer abimiz belli zaten sadece bariyerlere kafasını vurması sonunu hazırlamı çok kötü...Arkadaslar lütfen emniyet şeridini kullanmayalım ya.Ayrıca kesinlikle 120km hızla falan gitmediği belli yane..120km hızla o ön tarafına çarpsa o arabanın burnu kopar en az 50mt sürüklenirdi sürücü...Ayrıca aracı düzeltmişler belli ünkü sağ tarafına vurmasını başka açıklaması yok.Konuşan motorcu güzel yorumlarda bulundu...Artık dur demeliyiz, bi yerden başlamak lazım motosiklet kültürünü Türk insanına da aşılamalıyız.Motosikletlerin sürücülerinin de insan olduğunu kafalarına yerleştirilmesi lazım...
Ailesine ve sevdiklerine allah sabır versin...Buson olmayacak bunu biliyoruz...Ama tek temennim son olması.Umarım böle bir durumu bir daha görmek durumunda kalmayız...Uzman doktor MD'nin eski moderatörlerinden insanlara sağlık yönünden yardım etmeyi çok seven biriymiş...Allah rahmet eylesin...
ELINT senin söledıgın kesinlıkle doğru ve mantıklı kazayı ılk gordugumde aklıma başka bır seneryo gelmedı zaten.Ama motosıkletın emınıyet şeridinde gitmesi dolayısıyla sanmıyorum arac sürücüsü ceza alsın..Kasten adam öldrünce ceza vermiyo adaletimiz bu kazada suçu motosıklet sürücüsüne yükleyip dosyayı kapatırlar olanda ölen doktorun ailesine yeni doğmuş cocuguna olur.
Bu arada şunuda eklemeliyim sonuçta ölümlü kazaya karışmış olan araç sürücüsünde vicdanen hiç bir rahatsızlık görüntüsü yok hepimizin üzerinden uzak olsun bu kazadır ama bu kadar taş kalplilik çok kötü...
müsaadenizle tam bir p....... miş araç şoförü
Allah rahmet eylesin ve yakınlarına sabır versin böyle motorcu arkadaşlarımızı kaybedince acaba diyor insan ve bir anda motorlardan uzaklaşma istediği geliyor.Umarım bu tip olaylarla mümkün olduğnca az karşılarşırz gönül isterki hiç olmasın.Demeki full korumada bizim hayatımızı kurtarmaya yetmiyor.İki tekerde çok dikkatli olmak,full koruma giyinmek,dua ve şans vs.
yorum yapan motosiklet'ci kardeşimiz harika anlatmış haykırmış helal olsun!
şimdi bu konuşmalar basında ne kadarı yer aldı onu merak ediyorum basın'da bizden çok arkadaşımız var onlar her zaman bize sahip çıkar' ama bu görüntülerin tamamı yayınlandıysa helal olsun! birde 2. konu eğer bariyerler plastik tarzı bir yapı olsaydı bence böyle olmaz'dı mehmet'de boğaz köprüsün'de benzeri bir şekilde hayatını kaybetti çok yazık çok üzgünüm ......
Baymak servis aracı çarpmış. sürücü yeni ehliyet almış birisi. araba kullanma yeterliliği tartışılır. bunlar kaza değil resmen cinayet. çoğu özellikle üzerimize üzerimize araba sürüyorlar. bir şekilde motosiklet düşmanlığı var. cezalar yetersiz.
katil resmen. ceza almadan yırtacak büyük bir ihtimalle. tekrar yollarda araba kullanacak. neymiş kazaymış. ... kaza.
Daha Yenı motor kullanmaya baslayacagım ama bu goruntu benı cok etkıledı kı ben her zaman sakın motor kullanmantan keyıf almaktan yanayım ama Otomobıl suruculerınınde motorsıkletlere karsı ne tavırda oldugunu bılıyorum ama butun soforler aynı degıl ben aksıne yol verıp saygı duyan bırıyım.
Su saatten sonra Olen kısıye Bır FATIHA bahsetmekten ve aılesıne sabır dılemekten baska bır sey yok bende kardesımı bır trafık kazasında kaybettım ve ne acı bır durum oldugunu ve tum lafların bos oldugunu bılıyorum.
ALLAH Rahmet eylesın
PS: insallah Bu son olur