Flash Flash! YBR 125 sahipleri kervanina bir kisi daha eklendi. :)

Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Sevgili arkadaslar,

Bugun itibari ile ben de bir motosiklet sahibiyim. :) Aldigim motosiklet Yamaha YBR 125 (2007 model siyah, 2400km). Bu modelde karar kilmadan once kendisi ve alternatifi envair cesit model ile ilgili olarak bizzat kullanicilari ile gorustum. Internette yazilan cizilen hemen herseyi okudum. Ayrica kendim kullanip denedim, sonunda bugune alip ilk turlarimi atmak kismetmis.

Sevgili gunluk, :mrgreen:

Oglen vakti ilk sahibinden motoru Sisli'de teslim aldiktan sonra calistigim buronun bulundugu yere Sirkeci'ye getirdim. Sisli - Taksim - Sirkeci istikametinde trafik tam manasiyla kilitti ve ilk defa trafige bu yolda ciktim. Tin tin aralardan derelerden (kimseyi kizdirmadan, bunaltmadan) geldim ve baktim ki 10 dakika gecmis gecmemis. Bunun yerine 4 tekerle yol alsaydim sanirim bir 30-40 dakika surerdi. Buroya vardigimda "Vay be!" demekten kendimi alamadim. Koruma ekipmanlarimda eksiklikler oldugu icin Metehan kardesimin tavsiyesi ile Yenikapi'daki Suzuki Tekay'a gittim. Orada Eray kardesim ile eksik olan koruma ekipmanlarim konusunda uzun uzun konustuk, sohbet ettik. Tek tek urunleri giydim, taktim cikardim. Eray kardesim sagolsun ilgisini eksik etmedi. Metehan ve Eray'a cok tesekkur ederim. Motosikleti alma konusunda son 1 haftadir Metehandro'yu ablukaya aldim resmen. Internetten ve telefondan yuzlerce soru sormusumdur ve telefon sanirim yanagina kaynamistir. Ekipmanlari tamamladiktan sonra bir benzin istasyonuna ugradim. Benzin azdi ve 20 YTL'lik benzin aldim. O da ne, depo doldu hey massallah. Sirkeci'de ugrak yerim olan bir yerde yemegimi yedim ve arabali vapurun yolunu tuttum. Saat 19:35'ti ve bekleme alaninda onlarca araba vardi. Giseden fisimi aldiktan sonra motorlu arkadaslarin tavirlari ne ise aynen taklide yeltendim. Onlere dogru hafiften aktim, gorevli isaret yapti ve zannettim ki uyaracak. O da ne, gel gel daha da one gel diye isaret yapmaz mi. Oh oh, vapur bosaldiktan sonra cektim en one motoru. Sonra ust kata ciktim ve iskelede bekleme alanindaki arabalari saymak geldi icimden. Uc asagi bes yukari 170 arac vardi ve ben vapurdaydim. Ust kattaki bufeden cayimi icmeye basladim. Daha sonra gece baska bir motorlu gruba uye arkadaslarimin Kozyatagi'ndaki bulusmasina katildim. Sagolsunlar hem motoru kritik ettiler, hem de hayirli olsun dileklerinde bulundular. Saat gece yarisina yaklasirken Beylerbeyi'ne gidip corba ictik ve sonra yine kendi semtime Kozyatagi'na dondum.

Simdi evdeyim ve bugun yasadiklarim cidden cok keyifli seylerdi (trafikte yasadigim abukluklar ve tacizler haricinde). Arzu ettigi motosiklete kavusmak icin bekleyen, sabreden tum arkadaslarima en guzel gunlerde en keyifli surusler yapmalarini dilerim.

Not: Bugun yanimda makine olmadigi icin fotograf cekemedim. En kisa zamamnda bu konu basligina birkac tane eklerim.



Saygilar,
Tamer



Edit

Dip Not : Soz verdigim gibi resim ekledim, buyrunuz efendim. :)
En Dip Not : Resim cekmek istedim ya, bin bir turlu aksilik oldu. Makine arkadasta kaldi derken, en azindan sozumu yerine getirebilmek adina cep telefonuyla kardesimden resim cekmesini rica ettim. O yuzden resim kalitesi pek iyi degil. Kusuruma bakmayin.

tamermotoresimts6.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
abi hayırlı olsun artık her buluşmaya beklioruz bizde aksatmak yok:rendeer:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Hayırlı uğurlu olsun. :rendeer: Bende sevindim biraz niyeyse :) Seçimin çok güzel. Hem başlangıçta rahat motor, hemde kendini geliştirmende, hatta daha uzun bile gider limitlerini aşacak şekilde kullanmadığın sürece tabii... :cat:
Darısı başıma inşallah. Tekrar büyük motora geçebilirsem iyi, en azından şuankinden daha büyük olsun yeter :)
Bu arada eğer mahsuru yoksa kaç ytl ye aldın söyleye bilirmisin. ?
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
128
Tamer kardeş çok çok hayırlı olsun... :rendeer: :rendeer:
Allah kaza bela vermesin. Güle güle kullan :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Hayırlı uğurlu olsun.. Keyifli sürüşün bize de keyif verdi.. :)
Allah kaza bela göstermesin, iyi günlerde kullanmayı nasip etsin:rendeer:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
hayırlı olsun
hemen bi topic patlat ta, ıslatalım::winkwink
pastalar muzlu olsun:p
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
En sonunda aldın abı , HAyırlı olsun ALLAH KAZA BELA GOSTERMESIN abı Tekerın duz bassın :rendeer:

PAsta ısterek bu cumartesıne :queen:
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
oooooooooooohhhhhhhhh iyiy iyi pasata yicez yie valla hayırlı olsun kazasız belasız bin inşallah
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Beyler yavasin, fazla tatli kilo yapar. :cherry: Daha gecen hafta yedik ictik ya! :p Saka bir yana, cok istememe ragmen bu haftasonu sehir disinda olacagim icin malesef kutlama icerikli bir toplanti organize edemiyorum. Baya bir dert ettim ama elden birsey gelmiyor. :pr:
Sizleri hayal kirikligina ugratti isem ozur... :salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Hayırlı uğurlu olsun. :rendeer: güle güle kullan.
Ne güzeldir o "ilk ya da, yeni motor alma" keyfi... :)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
abi hayırlı olsun artık her buluşmaya beklioruz bizde aksatmak yok:rendeer:

hayırlı ugurlu olsun allah kaza bela vermesın

Hayırlı uğurlu olsun. :rendeer: Bende sevindim biraz niyeyse :) Seçimin çok güzel. Hem başlangıçta rahat motor, hemde kendini geliştirmende, hatta daha uzun bile gider limitlerini aşacak şekilde kullanmadığın sürece tabii... :cat:
Darısı başıma inşallah. Tekrar büyük motora geçebilirsem iyi, en azından şuankinden daha büyük olsun yeter :)
Bu arada eğer mahsuru yoksa kaç ytl ye aldın söyleye bilirmisin. ?

Tamer kardeş çok çok hayırlı olsun... :rendeer: :rendeer:
Allah kaza bela vermesin. Güle güle kullan :rendeer: :rendeer:

Hayırlı uğurlu olsun.. Keyifli sürüşün bize de keyif verdi.. :)
Allah kaza bela göstermesin, iyi günlerde kullanmayı nasip etsin:rendeer:

hayırlı olsun
hemen bi topic patlat ta, ıslatalım::winkwink
pastalar muzlu olsun:p

hayırlı olsun dostum ybr doğru tercih..:cat:

En sonunda aldın abı , HAyırlı olsun ALLAH KAZA BELA GOSTERMESIN abı Tekerın duz bassın :rendeer:

PAsta ısterek bu cumartesıne :queen:

çok fırsatcısın be kanka :queen::queen:

oooooooooooohhhhhhhhh iyiy iyi pasata yicez yie valla hayırlı olsun kazasız belasız bin inşallah

Hepinize cok tesekkur ederim. Sizlerle birlikte gezi vs. yapacak olmanin heyecaniydi en cok gaza getiren beni. :)

Hayırlı uğurlu olsun. :rendeer: güle güle kullan.
Ne güzeldir o "ilk ya da, yeni motor alma" keyfi... :)

Dun gece heyecandan uyuyamadigimi itiraf etsem? :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Hayırlı olsun... :)

Kazasız belasız keyifli sürüşler diliyorum... :rendeer:
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Ehliyet , koruma ve ekipmanlar ve son nokta ; Hayırlı vede uğurlu olsun ybr125 kazasız , belasız güzel günlerde kullanman dileği ile:cat:
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Güzel bir tercih başlangıç için en ideal motosiklet :cat:
hayırlı olsun allah kaza bela vermesin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst