Fiyatlar :S ?

Katılım
5 Ara 2008
Mesajlar
232
Cbr 125 5bin ytl e alınabilir bence ama
9bin YTL e Yzf R125
5.100 Avro ya Kawa Ninja 250 almak mantıklımı?
alanlar varmı memnunlarmı?

9bin ytl ye 2000 model R6 satılıyor.. 8 Senelik motor gerçekten çok mu yıpranmıştır yoksa alınabilirmi?
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
cbr 125r'ı 2. eldende bulabilirsin temiz 3.5 civarlarında iyi araştırırsan :cat:

9bin para verip yzfr125 almakta çok mantıksız hiç tatmin etmeyecektir emin ol ninja alınabilir güzel makinadır yada st kanuni rodajlarını temiz yapıp yağını suyuna dikkat ettiğin sürece tık demezler
9bine r6 ölmüştür çoktan 2. el piyasası en yüksek fiyat olan motor çünkü gerçi 0km'side az para denemez diğer 600lüklere göre yine pahalıdır... (yani hem eski model gitmez hemde yine çok para o söylediğin o paraya teiz 600f bulabilirsin)
 
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
800
ninja alanlar var ama bence pişmanlar 5000ytlye en mantıklısı race tarzında cbr honda 8 senelik motor var hor kullanılmış yıpranmış bütün parçaların eli kulağında her an arızaya hazır 8 senelik motor var az km yapmış adam gibi bakımları yapılmış kapalı gaarajda tutulmuş ben olsam r6 alırım. (ama düzgün olanı 1-2 fazla ver sonra pişman olma)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
ninja alanlar var ama bence pişmanlar 5000ytlye en mantıklısı race tarzında cbr honda 8 senelik motor var hor kullanılmış yıpranmış bütün parçaların eli kulağında her an arızaya hazır 8 senelik motor var az km yapmış adam gibi bakımları yapılmış kapalı gaarajda tutulmuş ben olsam r6 alırım. (ama düzgün olanı 1-2 fazla ver sonra pişman olma)

r6s ise fazla gelebilir r1'le aynı kalkışı yapıyor nerdeyse yani çok minimal bir farkı var...
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
Tam motor alınacak zaman çogu kişi satıyor motorunu hava şartları yüzünden
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
CBR 125'in sıfırının alınması taraftarı değilim.. 2. elini 3000 ile 4000 arasında bulabiliyorsun!
Ninja ve Yzf125 Cok pahalı ; hele ki YZF125 cok cok pahalı ; vberilmez ve değmez...
Hyosung taraftarıyım :)
 
Katılım
9 Haz 2008
Mesajlar
680
Bak kardeşim yeni başlayacaksan...... en fazla 3 milyar verip Temiz bi cbr-125 al.... yok ben motora alıştım 250 felan istiyorum ama pek param yok diyorsan....Hyo GT250R al......Çok param var ama tecrübem yok diyorsan.....Ninja 250R al 1 LT yağı 75 YTL ;)
 
Katılım
9 Eki 2007
Mesajlar
74
O 125 cc lere verecegın parayla 250 düşün ben derım en azından alışırsın geciş motoru olarak kullan hyo ıdeal benım fıkrım:bounce:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
kafadan bir 10.000 ytl ( 5000 euro) ya tertemiz bir honda cbf 500, fazer 2006/2007 bulabilirsin.
zırt pırt değiştirmek zorunda kalmaz, yüğkseltmek için zararlara girmezsizn. tavsiyem fazer ama naked tavsiyemdir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst