ninja alanlar var ama bence pişmanlar 5000ytlye en mantıklısı race tarzında cbr honda 8 senelik motor var hor kullanılmış yıpranmış bütün parçaların eli kulağında her an arızaya hazır 8 senelik motor var az km yapmış adam gibi bakımları yapılmış kapalı gaarajda tutulmuş ben olsam r6 alırım. (ama düzgün olanı 1-2 fazla ver sonra pişman olma)