Fiyat ve güç olarak en uygun scooter

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
ıkıncı el duzgun bır beat al.kullan buyutmek ıstedıgınde en azından degerınde satarsın.on fırenı dısk degıl dıyor arkadaslar,ama onu soyleyenler kullanmamıslarda ondan.gayet rahat kullanıslı.ufak motor surat motoru degıl.BEAT yavas gıder,ama hep gıder,derler .anla artık

=) ehah bunu ben demiştim..beat bu yawaş gider ama hep gider die. hondaya satıcam sloganımı. Şaka bi yana 6 litre benzin ile 220-240 km gidiyorum. bi gram frenleme sıkıntısı kaydırma tutmama yaşamadım çok sükür kemiriyo asfaltı frene basınca..ama gazı açınca kemirmiyo "hızzzzzlanıcakkkkkkkmıyıssssss sahipppppppppppppp::sluu::" diyerekten aheste aheste nazlı nazlı hızlanıyo. şehir içinde pek çekiş sorunu yaşamadım ama hızlı yollarda kamyoncunun kankası :queen:
gene olsa alır mıyım...ı-ıh...bundan daha ucuza daha yüksek teknoloji ürünü aletler war. Güzelliğin yetmez diycem ondan ayrılırken :bounce:

başlıımız neydi....ne fiyat..ne de güç olaraktan en uygun değil..orda ekonomikliği ve yakışıklılığı sorgulamadığımıza göre bu kadarı yeterli =)
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
honda hayat onda 6000 km de todayim var daha tık demedi stop bile etmedi ama beatin granajı hiç sağlam değil heleki yan alt kısımlar çıkmalar oluyor ön far yeri iyi değil
 

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
aynen mevlut haklı beatin sağ sol yan altı granaj vida yerinden çatlıyor açılıyor çok kötü gözüküyor.alınca oralarını polyesterle güçlendirmek gerekir benimde 2 kere kırılmıştı:(

ama başka granajda sorun yaşamamıştım ben
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
aynen öyle ya gerçekten dershaneden arkadaşım var 07 kasa beati var 10 binde bi bakıyorum şöyle yanlar filan arka kuyruk filan kötü activa bu konuda iyi ama onunda tek sorunu akü kısmı akü yeri en önde açıp kapayınca filan öndeki sacı lastikleri contası filan öpüşmüyor çok gördüm vida atan öndeki saca ama olsun genede beat derim benim kaportanın bi önemi yok motor önemli
 

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
yok yaww ben beatten bi tek yan alt granajlardan başka granaj sorunu yaşamadım.Ayrıca beat ve activada kronik akü sorunu var bendede 3 kere filan akü değişti.Sonunda konjektördemi ne sorun olduğu bulunmuştıu ama 3 tane gitti :) allahtan grantiden değişmişti
 
Katılım
1 Haz 2008
Mesajlar
435
bu motorların piyasasına pek bakmıyorum bu aralar ama aralarında da çok fark yok galiba...bu krizde 100 ytl taksit bile yaparlar sen rahat ol

ben sana daha önemli bir şey sorucam
EHLİYETİN VAR MI ?
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
abi today al dicem aslında beattende activadanda işliği sağlam ama gitmiyor anasını satiyim.:)( alet ateşlemesi bunları CDI todayin elektronik ateşlemeli sorun bundan akü sorunu payı biraz burdan var
 
Katılım
1 Haz 2008
Mesajlar
435
ben bayılıyorum şu today lere onların tatlılığıda bence fazla hız yapmaması ve minyonluğundan kaynaklanıyor ama her şeye rağmen çok sağlam motor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst