Fiyat aralığı düşük ama Bi Moto Buldum Ltf Yrdm

Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
8
amacım hız deyil ama o kadarda yawaş gitmeyi sevmem hero pufch kanuni 2 vitesli km hız göstergesi 80

gönül isterdi daha büyük bi şey alam ama para olsada babam sıkıntı şehir içi dolaşacam şehirler arası deyil 2 kişi ile cekişten düşmesin kalkarken sorun olmasın inşallah bunu almayı düşünüyorum fiyatı 800 tl istiyor herşey tamam satıcının dediğine göre

2p1w6.jpg
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
bana fiyatı yüksek geldi...

aynı paraya bir cup bulabilirsin rahatlıkla..

ve bundan daha verimli olur senin için...
 
Katılım
4 Eki 2011
Mesajlar
340
2.ci el bir çinli cup bulablrsn bu paraya cup senin için daha iyi olur sanırım
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
bence hiç alma derim satamazsın ve de begenmezsin bir sure sonra bu motoru sana tavsiyem bu paraya cok temiz cup motorlar bulabilirsin onlara bak derim
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
8
en iyisi cbf 150 hondanın gözünü sevem tipini beyenmiyom bu cup un
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
bende de 8000 tl var kktc de scooter ve cupdan başka motor alamıyorum :pr::salut:
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
konya motosiklet pazarı mı orası ? :) ben de mobiletimi oradan almıştım. 2005 senesinde.

gösterdiğin motora göre 800 tl çok.2. el cub veya şu cg serisi denen 125liklerden alabilirsin o paraya. piyasada çok tutulan bir motor değil satman da problem olur.
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
kardeş kanuni iyidir. sen millete bakma kanuni al ama kanuni nin bi cup unu al :queen: bunu alma kesinlikle :)
 
Katılım
29 Ağu 2010
Mesajlar
583
ben olsam almazdım 800-1000 arası mondial 150 kn gibi motorlar alabilirsin ikinci el. bundan daha iyi olacağı kesin. ama yeni motor almış birisi olarak motoru almakla iş bitmiyor haberin olsun. noter masrafı sigorta ve vergi var. ayrıca sana kask mont gibi korumlar gerek ben 1500 tl motoru aldım. 150 sigorta 85 notere ödedim. 700 tl ye koruma aldım. eğer paran koruma almaya yetmiyorsa biraz daha bekle sonra al.
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst