usta harbiden rakamı duyunca bende bır an teyzenın cruıser ı hatırladım saka bı yana oyle bır mesıre yerınde cok uygun bı fıyat vallahı

)
yınede lezzet varsa sorun yok....

)
ayaklarınıza saglık bende agustos sonu gıttım fındık pınarına cok guzel yerler vesselam...paylasım ıcın tesekkurler