- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar selam, bende aranıza kısa bir süre önce tipine kanarak aldığım 0 km. Asya Nostalji ile katıldım ama motora bir türlü ısınamadım
(nostaljisi olan ve severek kullanan arkaşlar lütfen yanlış anlamsınlar) özellikle arka fren biraz fazla sıkınca hoop diye yanında bitiyor, çok iyi tutmuyor, güven hissi alamıyorum yolda giderken taka tuka sesler geliyor ya da bana öyle geliyor, ufacık bir çukur gelse içinde zıplatıyor malum 10 inç lastikleri var bende motor işinde 0'a yakınım ama sevimli alet kabul ediyorum tipine kandımda aldım zaten şu an çok taze 70 km de ama sevemedim bir türlü mereti değiştirmek istiyorum.
Sym Fiddle 2 125 S mi alsam, Agility 125 mi People S mi bilemiyorum bütçem max.5 bin tl ve maxi scooter klasmanından bişey almak istemiyorum çünkü arada eşimde kullanmak istiyor o yüzden aşırı ağır olmamalı, eşimin boyu kısa değil ondan seçeneklerim arasında boy kısmına çok takılmayın. Şehir dışı gezi vb. birşey ilk etapta yapmak istemiyorum, sadece işe git gel yapacağım o da levent- şişli arası mesafe.
Şimdi gelelim neden bu 3 motor arasında kaldığıma, Agility 125 ve People S'de 16 inç lastikler var o açıdan çukur vb.de daha rahat edebilirim diye düşünüyorum , ama amortisörleri ve selesi çok rahatsız diye duydum, Fiddle'in de görüntüsü güzel ve benzin sarfiyatı düşük diye biliyorum ama 12 inç lastikler biraz ürkütüyor (10 inçden çok memnun kalmadığım için:wiinkk
bazı forumlarda arka lastikte sık sık sönme problemi yaşandığına dair yorumlar okudum o kafamı biraz kurcalıyor. Siz olsaydınz bu üçlüden hangisini tercih ederdiniz, neden kullanıcı yorumları bu yeni motorcuya :bounce:
Sym Fiddle 2 125 S mi alsam, Agility 125 mi People S mi bilemiyorum bütçem max.5 bin tl ve maxi scooter klasmanından bişey almak istemiyorum çünkü arada eşimde kullanmak istiyor o yüzden aşırı ağır olmamalı, eşimin boyu kısa değil ondan seçeneklerim arasında boy kısmına çok takılmayın. Şehir dışı gezi vb. birşey ilk etapta yapmak istemiyorum, sadece işe git gel yapacağım o da levent- şişli arası mesafe.
Şimdi gelelim neden bu 3 motor arasında kaldığıma, Agility 125 ve People S'de 16 inç lastikler var o açıdan çukur vb.de daha rahat edebilirim diye düşünüyorum , ama amortisörleri ve selesi çok rahatsız diye duydum, Fiddle'in de görüntüsü güzel ve benzin sarfiyatı düşük diye biliyorum ama 12 inç lastikler biraz ürkütüyor (10 inçden çok memnun kalmadığım için:wiinkk