festivalden Görüntüler

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
SAKARYA MOTOSİKLET KULÜBÜNÜN DÜZENLEMİŞ OLDUĞU MOTOSİKLET FESTİVALİ YAĞMUR NEDENİ İLE BEKLENEN KATILIM OLMADI AMA ÇOK AZDA DĞİLDİ GELEN MİSAFİRLERİN SAYISI.ÇOKTA GÜZEL GEÇTİ EMEĞİ GEÇEN HERKESE MİNNETTARIZ HEPSİNE TEŞEKKÜR EDERİZ.





 
Son düzenleme:
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
ümmet abim bee yoların yolcusu öptüm abicim ..gereken düzeltme yapılmıştır.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
daha çok resim vardı ama çocuğun biri kabloya çarptı bilgisayar kapandı gönder tuşuna basmamıştım şimdi tekrar atıyom anaz 50 resim var.harfler silinik o yüzden hata olabiliyor



LBC MOTOR KIYAFETLERİ FİRMASIDA ŞTAND KURMUŞ BAYAĞIDA İLGİ VARDI




DÜZCE AKÇAKOCADAN DOLAPÇI ALİYİ HABERİ YOKKEN YAKALADIM




















FESTİVAL ALANININ TAM ORTASINA KONSER İÇİN TIR KONULDU MOTORLARI ÖNÜNE PARK ETTİK


MÜZKLE BERABER MİSAFİRLER PİSTE FIRLADI




TABİ BASINDA ORDAYDI
















ADAPAZARI BELEDİYE BAŞKANIDA TEŞRİF ETTİLER SAĞOLSUN KENDİLERİ




VE TABİ BASININ İLGİ ODAĞI OLDU












SEREYE (SEZAİ HOCA VE EŞİ) DOLAPÇI(ALİ )VE SAKARYA MOTOSİKLETTEN DEĞERLİ ARKADAŞLAR SOHBETLERİNE DOYUM OLMADI


BUGÜZEL KARDEŞİMİZİN ADIDA SELİN MOTOSİKLET AŞIĞI NİSANLISI İLE KATILMIŞLAR FESTİVALE RENK KATTI ARAMIZA


 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
1,578
Güzel olmuş,paylaşım için sağol Ümmet abi.İstanbul'dan selamlar.Kapıdağ'a gelirsin herhalde orada buluşmak ümidiyle saygılar.:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok güzel. Belediye başkanının katılması da harika olmuş.

Tek garibime giden, Sellin kardeşimizin kemerinin üzerinde yazan yazı oldu. :cyclopsan Vay be hayret :silent:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nişanlısı bişi demiyo sana ne :mrgreen:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
ümmet abi
BÜYÜKSÜN
Abi helal olsun sana her yerde görmek mümkün.abi vallahi büyüksün.saygıyla eğiliyorum motorsiklet aşkına:rendeer:
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
115
bitchin bi çok anlamı var ingilizcede genelde

O..........pu olarak kullanılır. İlginç :))))))
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
1,077
güzel bir festival olmuş

_
sanırım ya anlamını bilmiyor yada biliyor ama çaktırmıyor :mrgreen:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
ellerinize saglık güzel gezi olmus sınavlar yaktı yine bizi... Yoksa kacırmazdık
 
Katılım
7 Mar 2007
Mesajlar
1
Selam bana bu külübün adresine veya Hompage verebilirmisin
ben demak ki cok olmus vatana gelmeyi neler degismis.
vay be
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Yine harika görüntüler gördüm ve canım bi o kadar daha motosiklet cekti :salut: Herkese teşekkürler :)
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
588
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Harika bir organizasyon olduğu kesin harika olmuş konser falan katılanları tebrik ediyorum...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst